Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jag har i år bytt till Jan Heines Compass/René Herse Barlow Pass och är väldigt nöjd med dem, även på asfaltPrincipia sa:Letar ett lättrullat grusdäck i 35mm. Tänk alternativ till G-one.
Var detta standard casing? Jag är sugen på att prova hans däck.emilh sa:Bon Jon Pass är nog det sämsta däck jag haft.
Visst rullade det fint, men det var under de få kilometrar då det inte läckte som ett såll eller drog på sig nya punkteringar.
Detta var 2016 och det är möjligt att de håller bättre nu.
Murdock sa:Var detta standard casing? Jag är sugen på att prova hans däck.emilh sa:Bon Jon Pass är nog det sämsta däck jag haft.
Visst rullade det fint, men det var under de få kilometrar då det inte läckte som ett såll eller drog på sig nya punkteringar.
Mina Barlow Pass (38) är köpta i år och jag är. som jag skrev ovan, imponerad av dem, både på grus, tom makadam, och asfaltemilh sa:Bon Jon Pass är nog det sämsta däck jag haft.
Michelin Power Gravel finns med i testet av 11 olika graveldäck i tidningen Roadbike 9-2019Principia sa:Någon som testat rubricerade däck?