Min Mustard, bilder.

Min Mustard, bilder.
maskrus: hur går det till, de är ju bröder? Siamesiska tvillingar kanske?

Det känns som att jag är den enda som inte vet vem örgelgörgel är... lite kafka över det hela.

Min Mustard, bilder.
Wasabi skrev:
-------------------------------------------------------
> maskrus: hur går det till, de är ju bröder?
> Siamesiska tvillingar kanske?
Jag sa ju det. Två huvuden.

Min Mustard, bilder.
Fan du har rätt. Jag har nog aldrig sett en bild på =david... men vem är killen på alla bilder som påstås vara bianchi-oskar?

vi måste ha en internationell happy ride någon gång så vi kan reda ut saker och ting. Undrar om det är happy eller den banala ny-psykedelian jag lyssnar på som gör att jag får ont i huvudet...

Senast redigerad av en moderator:
Min Mustard, bilder.
Enligt cd-informationen från nätet var det alt-country tom och det är ju ännu värre. Cosmic Rough Riders hette dom, akta er för skiten.
Nu ska jag lyssna på Union Carbide.

Min Mustard, bilder.
Nu lyssnar jag iofs. på Anthony Rother men här är en bild på =David och erik h (TBone och cal i bakgrunden):

050726%201400%20IMG_6387%20B1%20o%20B2.jpg

Är de inte söta så säg!

Min Mustard, bilder.
the_TnT skrev:
> Nu lyssnar jag iofs. på Anthony Rother men här är
> en bild på =David och erik h (TBone och cal i
> bakgrunden):
>

Nej, inte är jag i bakgrunden inte. Däremot så ser man Henrik mellan galonbyxebröderna.

/Magnus

Min Mustard, bilder.
TBone skrev:
> Nej, inte är jag i bakgrunden inte. Däremot så ser
> man Henrik mellan galonbyxebröderna.

Jag och namn är inte helt kompatibelt. Sorry :)

Min Mustard, bilder.
Varför har man mustardstyre på en cykel? vad är fördelen med detta? Anledning till att jag frågar är att jag tycker det ser tufft ut och hittat en cykel jag vill ha med sådant styre. Ursäkta att jag snor din tråd lite Markus.

Min Mustard, bilder.
Varför Mustaschstyre? Jo, först hade jag tänkt ha ett brett bockstyre (Salsa Bell Lap) på den här cykeln.
(just det styret kom från Daners Ibis och sitter nu på Jompers hoj förresten)

Jag gillar att hålla händerna brett isär nere i bocken. Det ger bra kontroll när det ska brytas och bändas, och är stabilt när det går rakt fram. Alltså just det greppet som jag får med ett mustaschstyre.

När jag såg On-Ones Mungostyre så var det inte bara snyggt, utan jag förstod att mina händer skulle hamna i en bra position. Och det stämmer även i verkligheten, det är väldigt lätthanterligt och bekvämt.

Den enda nackdelen är väl att det ser lite väl retro ut. Jag är hemskt orolig att någon ska ta mig för ett designerkräk.

Min Mustard, bilder.
Markus F skrev:
Jag är hemskt orolig att någon ska ta
> mig för ett designerkräk.

Inte skulle någon kunna ta denna Årstas straighta Voltaire och sockerbagare för ett kräk? Men visst har han ett öga för smutt design..

Min Mustard, bilder.
Kaijan skrev:
> Davids och Eriks pappa??

"Ska ni ut och fiska grabbar?" Kommentaren droppad utanför kabinbanan på toppen.

Tillbaka
Topp