Min nya leksak! :)

akire

Medlem
Den här bidde det till slut, efter många om och men.. :)

cykel%2009.jpg

edit: ja, jag vet att den är fotad från "fel" håll. ;)

Senast redigerad av en moderator:
Johan A skrev:
-------------------------------------------------------
> Väry najs!!
> Svart e snabbt!
>
> __________________________________________________
Typ 5sek snabbare per varv?

Snygg Nishiki! Är gaffeln bytt eller original?

Muerto skrev:
> Ser fin ut!
>
> Förväntar mig att få se den live på söndag när vi
> kör långturen mot Bjärka! :)
>

Är i huvudstaden i helgen..

akire skrev:
> Är i huvudstaden i helgen..
>
>

Bra!! Då kör du i hellas med oss på lördag då?? ;o)

Akire, inse fakta. Du kan inte hålla dig undan för evigt. Lika bra att du gör en offentlig jungfrutur, tillsammans med alla välvilliga från Happy.

I morgon? Säg en tid!

Oskar_lkpg

Imorgon förmiddag? Kl 10-11? Eller tja, vi kan säga kl 12 i V-Sjö men då kommer jag antagligen innifrån skogen trött och svettig... :)

jag har faktiskt gjort både en och tre jungfruturer som innefattat flera nära-dödenupplevelser i skogen.. :)
Skämt åsido, är väl inte direkt jättebra och ganska feg, men om nån står ut med mig så.. Har mest hållit mig till vallaskogen när jag cyklat själv, eftersom jag har en tendens att åka vilse ganska ofta, senast idag i eklandskapet. :) Klarar ju i alla fall av lite nerförsbackar och så, men det brukar innefatta lite dödsångest.

Hade ändå tänkt cykla imorrn och det kan ju vara kul med sällskap. Men cykla inte för fort bara, gav blod igår så jag är inte riktigt på topp just nu.

kan vi inte säga 11.30, så blir det inte så sent? Vart blir närmast, vidingsjö eller valla? Jag kommer från T1 iaf.. Spelar ingen roll iofs, skönt med uppvärmning. Bestäm ni. :)

11:30 statoil T1, Brukar vara en bra utgångspunkt.

Jag har msn och ICQ, så släng i väg et mess till oskar_lkpg@hotmail.com eller ICQnr:276932624 om det är några detaljer som måste justeras!

Oskar_lkpg

det är den macken vid garnisonsrondellen, eller hur? Vid sibylla? Bara så att jag kommer rätt menar jag. ;) Som sagt, jag är världsbäst på att åka vilse.

Jag hittar, det är lugnt.. skulle bara kolla så att det inte finns fler mackar härikring.. Kommer ju utomsocknes ifrån jag ju.. :) Men till sibylla hittar alltid snabbmatstarmen! ;)

Fin hoj!

Vi borde tillverka en fast tråd för turer i lkpg. Om man ska dra iväg skriver man i tid, plats, osv där så kan fler hänga på. Nu missade jag ju denna : (

Åh, nu blir jag så sugen på en svart "hårdrumpa"! Den här ser riktigt fin ut i geometrin, men sadelhöjden är lite låg på bilden, va? Jag tycker det är kul att nya fälg/hjultillverkare börjar komma lite mer såsom Linus. Mavics position är dock fortfarande lite för stark, tycker jag.

Johan S skrev:
> Åh, nu blir jag så sugen på en svart "hårdrumpa"!
> Den här ser riktigt fin ut i geometrin, men
> sadelhöjden är lite låg på bilden, va? Jag tycker
> det är kul att nya fälg/hjultillverkare börjar
> komma lite mer såsom Linus. Mavics position är
> dock fortfarande lite för stark, tycker jag.
>
> -----------------------------
> /Johan
>
> x(ht) l x- M++ H+ V++ Mt++ Mu+ Pt++ S----

Jag har korta ben, ok.. dessutom sitter styret längre ner nu.. :)

Tillbaka
Topp