Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
dom pedalerna.... eller skorna.... eller whatever - var ju det coolaste. själv kör jag ju triathlon, och att köra med skorna på cykeln får ju en helt ny innebörd nu.... kanske man skulle testa de skorna. fan vad ont det måste göra att trilla bara...
Wohoo, dom pedalskorna ger möjlighet för en helt ny dimension av SPD-vurpa! Jag skulle göra skornas undersida mer aero om jag var du, känns konstigt att ha en lodrätt vägg av luftmotstånd där.
jomper skrev:
-------------------------------------------------------
> Härligt med ett bygge som har ett tydligt mål
> och syfte!
>
> Men det finns allt lite aero-potential kvar i
> skobygget?
han kanske löser det med speciella kläder/skoöverdrag?
Tacktacktacktack.
Nu kan jag jobba en dag till.
Sitter och småler och myser.
Jag blir så...... Upprymd varje gång det händer något nytt i den här tråden.
Världsklass! Tänk om alla trådar vore som den här på vintern!
Håller med Ville, känns lite vemodigt att den är färdig. Ser fram mot ett reportage när du finslipar aero-positionen i källargången! (Om gången inte är tillräckligt lång kanske du kan installera en gammal flygmotor, ful-vindtunnel typ. YOU can do it!)
Om det fanns en happy-gala där det delades ut priser skulle det inte behövas någon jurysammankomst för att utse vinnaren i kategorin årets hemmabygge - denna skapelse skulle vara det enda möjliga valet!
Apropå vindtunnel, det finns en IT-konsultfirma i Stockholm som köpt en vindtunnelanläggning. Kanske är nån av dom cykelentusiaster och kan tänka sig öppna en helg :)
Grymt imponerad av hela bygget, för att inte tala om sittställningen. Att sitta sådär i 60 minuter skulle nog ta kål på mig, men jag har ju inte övat heller...
Jag fattar bara inte hur man orkar trampa med kraft i den där positionen! Man måste nog ha bättre bukmuskalatur än genomsnittscyklisten helt enkelt gissar jag.
Fast vevpartiet borde ju placeras i baknavet för maximal aero-position!
Det finns faktiskt de som försökt (?) utveckla det. Såg ett exempel i den här aningen konstiga videon: