[MiniRR] Årets skönaste dag. :)

42Hz

Aktiv medlem
jr02.jpg

jr03.jpg

jr04.jpg

jr05.jpg

jr06.jpg

jr07.jpg

jr08.jpg

jr09.jpg

jr10.jpg

jr11.jpg

jr12.jpg

jr13.jpg

jr14.jpg

Klart skönaste turen för i år, solen värmde gott! :)

Fint.
Hur bra funkade det att cykla? Stigen såg väldigt smal och ganska lös ut på sina ställen (bild 7,8,9). Däckdimension? Jag tycker mina 2.25 med under 1 bar är i smalaste laget för vinterstig/skoterspår som det sett ut senaste tiden.

(Skaffade precis pump med manometer. Tänk vad mycket roligare det blev att pumpa/pysa däcken :-))

/Johan

Trevligt!
Jag var också ute och cyklade idag! Men det var en roadturut till havet, cyklade bara några hundra meter skoterspår :P

unibojkanel.jpg

unikanel.jpg

kanel.jpg

snow.jpg

Senast redigerad av en moderator:
Nice! Ett hjul OCH nästan slicks! Reeespekt! :)

>[JojjeM]
>Hur bra funkade det att cykla? Stigen såg väldigt smal och ganska lös ut på sina ställen (bild >7,8,9). Däckdimension? Jag tycker mina 2.25 med under 1 bar är i smalaste laget för >vinterstig/skoterspår som det sett ut senaste tiden.

Stigen var smal och området man gärna ville hålla sig inom var ännu smalare! Men det är bra balansträning, tog lite filmsnuttar med, på slutet av dem åker jag över styret när det blir stumstopp på framhjulet, lyckas hålla kameran från att åka ner i backen! :)

Jag har the_TnT:s Nokian dubbdäck, osäker på bredden, hade järna fått vara bredare..

Däcken är Nokian Extreme 296.

Såg fin-fint ut Harri! Jag blir riktigt avis! Själv har jag missat tåget till Gävle med fem meter och tog taxi till Falun för att hinna ikapp. Det var inte helt gratis... :/ Blev ju inte bättre av att tåget mellan Gävle och Söderhamn blev 45 minuter försenat.

Nikke: Harri har cyklat i Ludvika, den enda bild jag kan placera exakt är den första och det är mellan Gröna stigen och Gammelgården (Gammelgården är där matserveringen är efter FMT).

Det här skulle kunna vara "nya" cykelbanan mellan Knutsbo och Krabo, alldeles intill Krabo:

file=4182

Grumma bilder Harri! Sådär såg det nästan ut ikväll när vi körde i mörkret, smala stigar som var svåra att balansera fram på. :-)

/Leo

Tillbaka
Topp