Mr_H_G_Superman
Aktiv medlem
Missing People söker efter vår cykelkamrat Daniel!
Vår cykelkamrat Daniel är försvunnen! Han sågs senast i Sundbyberg vid lunchtid i går, 1/9. Sprid gärna Missing Peoples efterlysning vidare!
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Oj med den klädseln och med en gravel cykel borde han ha kännts igen ? . Hoppas han är välbehållen !Vår cykelkamrat Daniel är försvunnen! Han sågs senast i Sundbyberg vid lunchtid i går, 1/9. Sprid gärna Missing Peoples efterlysning vidare!
Ja, det är rätt Stravaprofil.Han verkar köra samma/liknande rutt ofta och om hans gravel saknas också kanske det hänt något där. Framförallt i Östra Järvafältets naturreservat.
Stravaprofilen har samma bild på cykeln, så är rätt säker det är rätt person. https://www.strava.com/athletes/38651917
Hemskt.
Gör en skärmdump för oss som cyklar på Järva UTAN Strava.Tack.
Jag vet tyvärr inte. Han verkar ha varit civilklädd vid försvinnandet, så jag gissar att han inte var på träningsrunda.Saknas han efter en cykeltur, eller försvann han vid annat tillfälle?
Senaste kontakten man vet att han har haft var med säljare på Naturkompaniet. Han hade då sagt att han skulle på cykelsemester, kanske Tyskland, kanske Norrland.
Så kan vara var som helst nu, håll utkik.
Enligt Missing People sågs han senast i Sundbyberg, i tisdags kl 12.44. Så vitt jag kan se finns det ingen Naturkompaniet i Sundbyberg. Varifrån kommer din information?Senaste kontakten man vet att han har haft var med säljare på Naturkompaniet. Han hade då sagt att han skulle på cykelsemester, kanske Tyskland, kanske Norrland.
Min bror är kompis med honom.Enligt Missing People sågs han senast i Sundbyberg, i tisdags kl 12.44. Så vitt jag kan se finns det ingen Naturkompaniet i Sundbyberg. Varifrån kommer din information?
Skulle kunna vara så, men familj och anhöriga vet inget och är oroliga, av olika orsaker.Men skulle han då kunna vara på cykelsemester med mobilen avstängd/sönder utan att det finns andra problem?
Utan att känna honom alls, extremt liten chans. Max en promille som skulle dra på semester med trasig telefon utan att berätta för någon i familjen, arbetsgivaren, skolkamrat etc.Men skulle han då kunna vara på cykelsemester med mobilen avstängd/sönder utan att det finns andra problem?