Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Är du säker på att det är däcket och inte fälgen som skevar? Har du fått på däcket ordenligt ibland kan det vara svårt vid ventilen. Är det däcket så tycker jag att du kan reklamera det .
Det är däcket, men det är inte så nytt. Mina andra däck var slitna så jag bytte till från min gamla cykel. Men hur ska jag göra för att se om det sitter helt på?
Följ kanten runt fälgen och se om däcket ligger på ordentligt ibland kan de vara så att däcket inte vill krypa på på nåt ställe det ser du. Jämför höjden på däcksidan runt om däcket på båda sidor ibland kan det hända att man får pumpa lite hårdare så att däcket kryper på och sedan släppa ut till rätt tryck .
Okej, jag kollade nyss. Det verkade som om att på vissa ställen så är deckät har krypt in, testa att pumpa upp det ganska hårt och sedan släpper jag ut luften. Tack för hjälpen.
Jag kapade ett gäng dubbar på ett gammalt maxxis highroller som inte fick plats i min stuff, det gick bra men sen cyklar jag ju itne utan gillar mer att stå och posa.
Vissa däck kan vara j**ligt tjuriga har varit med om att få smörja kanten på däcket för att få på det riktigt på fälgen med typ såpa eller diskmedel. Kanske kan vara värt att prova om inte går det kanske att köra på ändå Kanske det glider på under träningen .
* pumpa upp däcken litegrann
* ta tag och böja däcket åt båda sidorna i sidled, gör detta runt hela om hela däcket, då brukar det komma på plats
* pumpa lite till kolla igen, slit lite mer, pumpa fullt!