Mitt uteblivna möte med Flippad_Unge, besviken!

Oskar_

Ny medlem
Jag måste bara få ventilera min besvikelse! Jag såg fram emot att få träffa Max alias "Flippad_Unge" denna kvällen, men förhoppningarna och spänningen fick sig en rejäl kalldusch minst sagt!

När Max svänger in på parkeringen i sin mors Ford Galaxy eller liknade sophög så är förväntningarna på topp! Max sitter där med sin röda 51fifty keps och sin vän Nathalie som är 14år, som han innerst inne bara vill få av brallorna på. Jag väntar bara på att han ska stiga ur transportbussen, jag vill skrika högt "Där koooommmer ju Flippad Unge i egen hög person!!!" men min målsättning krossas likt en glasflaska mot en bergvägg. Efter ca 30 minuter så ser jag hur strålkastarna börjar lysa, han backar ur parkeringsfickan, glor lite till på mig och lämnar mig i min ensamhet tillsammans med mina skejtboardvänner... Utan att ens ha stigit ur bilen!

Detta är som ni säkert förstår en enorm besvikelse för mig, förra onsdagen när vi hade bestämt möte så kom han inte ens! Men denna dagen var ju värre, jag ville ju diskuterat hans inlägg i fredde.se tråden lite djupare!

2009-09-06 15:02:33 - (*)Max- Oskar - ja o nattypatty ska dit om typ 2 timmar så är väl där om 2,5 timmar :D
2009-09-06 15:02:44 Oskar - - (*)Max- abo
2009-09-06 15:02:55 Oskar - - (*)Max- får se om ja kommer, måste höra av min kusinaren först
2009-09-06 15:02:56 Oskar - - (*)Max- :Baa
2009-09-06 15:03:18 - (*)Max- Oskar - du vågar inte ;)
2009-09-06 15:03:40 Oskar - - (*)Max- vem var det som inte vågase sist
2009-09-06 15:03:42 Oskar - - (*)Max- vågade
2009-09-06 15:04:10 - (*)Max- Oskar - hahaha :D
2009-09-06 15:04:19 - (*)Max- Oskar - men skrivr innan ja sticker bög :D
2009-09-06 15:23:26 Oskar - - (*)Max- ja ska dit kl 16:00
2009-09-06 15:53:23 Oskar - - (*)Max- nu kör jag
2009-09-06 15:53:29 Oskar - - (*)Max- våga dig dit

Vad är detta för stil! Jag är riktigt ledsen faktikst! =(

Måste väll vara det, jag ser ju oerhört attraktiv ut i stringkalsonger.

Fikasvettot skrev:
-------------------------------------------------------
> Han tyckte väl inte du var lika snygg i
> verkligheten som på bilderna du skickade.

Man jag cyklade ju??

Nå Max, sluta ragga runt bland småflickorna nu och försvara ditt beteende istället!

lleberg skrev:
> Du kanske skejtar för dåligt, eller för bra!

Det behöver nya batterier, annars är den good to go.

Min gitarr är dock ostämd, får kontakta voldemort.cum's ombud och be honom styra upp det.

cannondaleee; reggade du dig igår bara för att mobba fredde? Du verkar ha en sjuklig fixering vid honom när 80% av dina inlägg handlar om honom. Eller är du en av de vanliga mobbarna med nytt konto?

Denna tråden behöver styras upp med lite nostalgi:

stipendiet.png

Hahahahahahhha, såhär är min version:

Oskar säger att han ska till stärnö, jag ska va med Nathalie samma dag (Ja hon är 14 år men långt ifrån fjortis och hon är vettig). Så vi kör 2 mil till karlshamn, välö framme vid skejtparken så ser vi ett gäng skejtare och en kille på cykel, dock visste jag inte hur oskars cykel såg ut elelr hur ahn ser ut så vi sitter kvar i bilen och funderar på om vi ska gå fram till cyklisten och chansa och kanske skämma ut oss för hela gänget eller ringa honom, ringer ska vi göra men nej då hade jag inte hans nummer.
Så jag skriker "Oskar för helvete" fera gånger riktigt högt, några av gångerna kollar han tillochmed på mig och ser mig och jag vinkar, ingen reaktion, alltså trodde vi att det inte va han eftersom normalt folk hälsar eller vinkar tillbaka. Efter att tag tröttnar vi på att han inte kommer till bilen så vi kör för att äta, och vi orkade inte köra tillbaka så vi körde hem :)

Max skrek som phan efter mig, lyckades ta en bild på händelseförloppet:

P1000307.jpg

Men vad hjälper det när man har ett Chris King nav och Magura HS33 med vinkelslipad fälg och coustklossar?!

Ja både besviken och upprörd minst sagt!

cactuz skrev:
> Så nu är Oskar besviken på att det inte blev
> någon trekant med Flippad och Nate?

Oskar_: Jag har ett par gula Heatsink över, du borde prova dom. Bättre än Coust imo.

Jag tror förövrigt att Oskar_ känner sig kreängcktt (eller hur man nu stavar kränkt på Happy...).

Ja Mårten, nu är jag verkligen kreängcktt!!! cannondaleee's inlägg är ju poff väck! =(

Sen så har jag ett omfattande lager bromsklossar...

Senast redigerad av en moderator:
Tillbaka
Topp