Montera bakdäcket åt fel håll

Raggamuffin sa:
me.I.am sa:
ooms sa:
Fantastiskt att folk lägger tid på att skriva spekulerande inlägg istf att klicka på länken och lyssna på Gunde själv där han förklarar hela tilltaget...

Orka lyssna på pod.
Skulle du kunna tänka dig att lite kort skriva Gundes förklaring?

+3

Video och pod går allt för långsamt för att orka titta eller lyssna på och klickas bort direkt, ge mig text jag kan läsa istället.
+1 ska det vara sånt meck för att ta del av någon information så får det vara.
Ytterst frustrerande också med folk som pratar in på mobilsvaret och säger "hej, nä jag skulle bara fråga en grej men du svarade ju inte, vi hörs sedan. hejdå".

Sambal Oelek sa:
Raggamuffin sa:
me.I.am sa:
ooms sa:
Fantastiskt att folk lägger tid på att skriva spekulerande inlägg istf att klicka på länken och lyssna på Gunde själv där han förklarar hela tilltaget...

Orka lyssna på pod.
Skulle du kunna tänka dig att lite kort skriva Gundes förklaring?

+3

Video och pod går allt för långsamt för att orka titta eller lyssna på och klickas bort direkt, ge mig text jag kan läsa istället.
+1 ska det vara sånt meck för att ta del av någon information så får det vara.
Ytterst frustrerande också med folk som pratar in på mobilsvaret och säger "hej, nä jag skulle bara fråga en grej men du svarade ju inte, vi hörs sedan. hejdå".

Å andra sidan så missar man ju ett gyllene tillfälle att ondgöra sig över dagens slöa människor om man skriver ut en kort beskrivning av vad som sägs i länken, och på så sätt framhäva sig själv.

Tillbaka
Topp