Montera campa 11sp kedja

Montera campa 11sp kedja
Lite sen in här men kan berätta att jag klämde ihop min 10-delade Campakedja på samma sätt som jag alltid gjort med kedjor, 8 och 10-delade. Den såg ut och kändes hur bra som helst men det slutade med att jag fick jätteont i näsan i flera dar. Har gett upp nu och använder kedjelås. Kan tänka mig att det är säkrast på 11-delade också.

Montera campa 11sp kedja
Gruppköp av 11 speed Connection link. Deadline Onsdag 3/2 klockan 12.00

Ni som vill köpa skicka PM till mig med namn, e-postadress & hemadress samt hur många lås ni vill ha.

Butik: http://branfordbike.com/product-lis...s&catalogid=39&keywordsearch=11s+connect+link

Bild:
superlink.jpg ht=79
Den för 11s är SVART!

Pris: $20.88

Fraktkostnad: USPS Priority Mail 2-3 Days

Up to:
$75.00 $7.00
$75.01-$150.00 $9.00
$150.01-and up $12.00

Intresserade:

Appel [check]
paesan [check]
InlineOla [check]
bsod [check]
JKolmo [check]
Bang [check]
GurraG [check]
PG [check]

Några invändningar?

Senast redigerad av en moderator:
Montera campa 11sp kedja
Bang skrev:
-------------------------------------------------------
> Imorgon efter 12 lägger jag beställningen.
>
> /B

Bra. Tack för det!

Montera campa 11sp kedja
När jag skulle lägga ordern och betala var 32 dollar det enda valbara för frakt och packkostnader istället för 12 dollar.

Jag har mailat företaget för att se om det finns någon förhandlingsmån där då hela ordern går att skicka i ett litet vadderat kuvert.

De brukar svara inom 12h då jag mailat tidigare angående andra saker. Håll ut!

/B

Montera campa 11sp kedja
Bang skrev:
> När jag skulle lägga ordern och betala var 32
> dollar det enda valbara för frakt och
> packkostnader istället för 12 dollar.
>
> Jag har mailat företaget för att se om det finns
> någon förhandlingsmån där då hela ordern går
> att skicka i ett litet vadderat kuvert.
>
>
> De brukar svara inom 12h då jag mailat tidigare
> angående andra saker. Håll ut!
>
> /B

Så gjorde jag när jag köpte mina 10-lås för många år sen, hittar inget kvitto men vad jag kan minnas så betalade jag 4-5 dollar eller nåt sånt. Ifs så köpte jag endast två lås.

/G

Montera campa 11sp kedja
bsod skrev:
> ah, jag har satt in pengarna, då!
>
> Borde poppa in på kontot snart?

+1

/PG

Montera campa 11sp kedja
Sorry för Trådkapning.

Förra veckan skickades grejerna och är nu på väg till oss. Jag fick ner fraktpriset från 32 dollar till 16 dollar emot att det skulle ta 4 dagar extra.

Jag fick en leveransbekräftelse från Posten i USA att paketet var inlämnat och jag skickar ut era artiklar så fort jag får hem paketet.

Håll ut!

/B

Montera campa 11sp kedja
Kom ihåg om ni använder en kedjelänk och den inte är orginal så bortfaller garantin, kan bli dyrt ifall bakväxeln knäcks eller liknande.

Montera campa 11sp kedja
Barnis skrev:
> Kom ihåg om ni använder en kedjelänk och den
> inte är orginal så bortfaller garantin, kan bli
> dyrt ifall bakväxeln knäcks eller liknande.

Vadå kedjelås?
Jag har absolut inte haft något annat än orginal kedjenit, absolut inte.........

PG

Montera campa 11sp kedja
Bang skrev:

> Förra veckan skickades grejerna och är nu på
> väg till oss. Jag fick ner fraktpriset från 32
> dollar till 16 dollar emot att det skulle ta 4
> dagar extra.
>
> Jag fick en leveransbekräftelse från Posten i
> USA att paketet var inlämnat och jag skickar ut
> era artiklar så fort jag får hem paketet.

Om ni har otur så sitter tullen på dom i fjorton dar.

Montera campa 11sp kedja
Anders H skrev:

>
> Om ni har otur så sitter tullen på dom i fjorton
> dar.

Nu går det ändå inte att cykla med fincykeln ute :(

Montera campa 11sp kedja
Ja snabblåset från Brandford är allt annat än original och därför skulle garantin på hela drivpaketet borfalla ifalla olyckan är framme.

Montera campa 11sp kedja
Själv har jag aldrig hört att någon lyckats knäcka en Superlink kedjelås eller en från Connex/Wipperman oavsett för 10 del eller 11-del om man nu monterat enligt anvisningarna.

Självklart har väl någon lyckats men själv tror jag det är fler som klarat sig utan trubbel.

När det kommer till garantin för drivlina har jag aldrig behövt nyttja en sådan garanti på någon av mina cyklar. Men då ska det väl komma nu då när man har svindyra grejer på...

Jag känner mig lugn och litar på att Superlink's grejer håller. Det är ju inte det första kedjelåset företaget gör. Dessutom ägs väl Superlink av SRAM som borde kunna punga ut pengar om det nu skulle uppstå ett haveri?

Har Campa ens egna kedjelås? Det har jag missat i så fall.

Sedan antar jag att av dessa som beställt ett kedjelås för 11-delat är väl inga färskingar i cykelvärlden å vet väl vad man vill ha och vad det är för produkt man köpt in sig på.

Sedan kan man ju faktiskt inte veta med säkerhet om ens LBS använder Campas egna kedjebrytare.

Montera campa 11sp kedja
Bang: "Har Campa ens egna kedjelås? Det har jag missat i så fall".

Campa har inget eget kedjelås, har letat själv+fått hjälp att leta men inte hittat något passande kedjelås tills mr Bang hittade ett.

Miche har ju 11-delat dock är kedjan bredare än Campas så den ville jag inte chansa med, även om det troligtvis hade funkat (enligt "säkra källor").

Har aldrig sett ett kedjelås från Campa oavsett delning.

PG.

Montera campa 11sp kedja
Amengu vabra! Tack för updaten Bang! Jag kan inte nog vänta på mitt kedjelås så att jag kan köra sönder min super record-drivlina. Om nu bara den här förbaskade snön kunde försvinna snart.

Montera campa 11sp kedja
Sawadee!

Hei kaikki tyytyväisiä pyöräilijöille. Tänään olen lähettänyt paketin. Sinulla on jotain odottavat sinua, kun tulet kotiin huomenna. Valitettavasti Shop peritään minulle 32 dollaria sijasta 16 sovimme. Mutta, mutta, kiitos tämän ryhmän ostaa, ja toivon, että olet tyytyväinen teidän tuotteita.

Bangelajnen

superlink11s.jpg ht=294

Montera campa 11sp kedja
Bang skrev:
> Sawadee!
>
> Hei kaikki tyytyväisiä pyöräilijöille.
> Tänään olen lähettänyt paketin. Sinulla on
> jotain odottavat sinua, kun tulet kotiin huomenna.
> Valitettavasti Shop peritään minulle 32 dollaria
> sijasta 16 sovimme. Mutta, mutta, kiitos tämän
> ryhmän ostaa, ja toivon, että olet tyytyväinen
> teidän tuotteita.
>
> Bangelajnen
>
>
>

KYLÄÄ!

PG.

Montera campa 11sp kedja
Guten tag!

Hallo alle willkommen Radfahrer. Ich habe heute das Paket. Sie haben etwas warten auf Sie, wenn Sie nach Hause kommen morgen. Leider ist der Shop mir $ 32 anstelle von 16 berechnet, einigten wir uns. Aber, aber, dank dieser Gruppe zu kaufen, und ich hoffe, Sie sind mit Ihren Produkten zufrieden.

Bangen

Montera campa 11sp kedja
Fick lov att ringa hem till min mammalediga sambo och fråga om posten kommit. Och se, ett mystiskt vadderat kuvert med konstigt innehåll hade precis landat i brevlådan!

Man tackar!

Montera campa 11sp kedja
Appel skrev:
> Fick lov att ringa hem till min mammalediga sambo
> och fråga om posten kommit. Och se, ett mystiskt
> vadderat kuvert med konstigt innehåll hade precis
> landat i brevlådan!
>
> Man tackar!

Den ser ut som bilden ovan. Tyckte den var ganska snygg så jag var tvungen att ta en najsig bild på den :)

Montera campa 11sp kedja
Ich habe meine muttifreie frau angeruft und damit über die agelagte Post informiert. Und sicher, eine müsticher vaddiertes Paket hat ja schon angekommt. Ich danke mir über die prestation des herr Bang eingeführt haben.

Montera campa 11sp kedja
Halloj.

Även jag hade ett fint litet paket i lådan!
Bra packat och bifogad mailväxling, snyggt Bang!

Tror att Bang får ansvara för gruppköpen på Happy from nu......

Tack Bang.

PG.

Montera campa 11sp kedja
Om någon är intresserad av att importera sälspäck från Grönland kan jag fixa kontakt!
Maila mig om ni är intresserad. Jag kan inte svara på PM eller i tråden då jag har problem med datorn, tror det är hårdvarurelaterat.

Knappast troligt att han tar in mindre än 20kg!

Montera campa 11sp kedja
Jag fick också paket idag. Trodde det var nåt halvår försenat paket från dealextreme..men det var ju kedjelåsen:-)

Tack för servicen Bang.

Tillbaka
Topp