Mörkercykling Göteborg Tisdag 23/11

MatsS

Aktiv medlem
Det blev en jobbresa till under hösten till Gbg. Tänkte därför höra om det finns intresse för mörkercykling på tisdagskvällen? Jag är öppen för alla cykelförslag och eventuella ölförslag :) (jag passerar även Ludvika om fripassagerare önskar lift)

/Mats

Tyvärr kan jag inte på tisdag.. men onsdag hade suttit fint... då jag åker bort så jag även missar torsdagskörningne som jag antar blir av även denna vecka...

//Oskar

Det har ju körts med pannlampa i GBG varje Tisdag ett tag nu så det blir säkert detsamma den 23:e
18.30 vid Franssons brukar vara standard.

Håkan

Tänkte kanske haka på på min första Happy-Ride!! Äntligen. Men, jag är i halvbra form. Håller på med en seg nosedive/nyckelbensrehabilitering. Vad tror ni? Kör ni hårt tempo (och länge)? Jag kan iofs hoppa av efter ett tag om det blir för svettigt...

//Mangan

Hårt tempo? Vi? ;-) Vi försöker anpassa farten efter de som är med, även om det ibland drar iväg i lite högt tempo. Sedan väntar vi vid alla möjliga(och omöjliga) korsningar så ingen ska köra vilse, vilket händer då och då men vi brukar hitta kvarlevorna av cyklisterna rätt så ofta ändå. :-)

Det är fortfarande en del som är rätt nya på att köra i mörkret och jag föreslår väl då att vi tar det lite lugnt den 23/11 så att ingen ska komma bort eller få trauman av sin första mörkerkörning. Ska försöka klura ut lite lättare stigar tills dess.

/Leo

Det är förresten mörkerkörning varje tisdag och torsdag 18.30 som sagt, 23:e är ju först om 1.5 vecka, så du(och alla andra) är välkomna innan det också.

/Leo

Tillbaka
Topp