the_TnT skrev:
-------------------------------------------------------
> Eftersom folk inte verkar begripa och jag har
> tråkigt. :)
>
> Dessa startnummer har Salkin avbildade på foto:
> 2
> 5
> 7
Tack the_TnT! Som sagts, det är bara de nr jag har skrivit ner som finns + bilder iaf på
prispallen under prisutdelningen.
TEAM AVANTI, eftersom du frågar så snällt kan jag lägga upp en 384x576 stor bild här så kan du spara ner den på hårddisken om du vill. Större bilder i högre kvalite sändes bara på begäran om skäl till
det finnes.
----------------------------------------------------------------------------------------------------
Fotar som hobby för att det i första hand är skoj men även för vinnings skull om chans till det finns då detta kan finansiera min hobby som precis som lite mer avancerad cykling inte direkt är gratis.
Alla foton är inte bra och kan användas till något annat än som minne av tävlingen och då bör en liten dator anpassad bild räcka fint, liknande de jag har lagt upp på forumet. Om en bild är så bra att den önskas användas i nått kommersiellt syfte av tex sponsor eller liknande måste detta tyvärr avtalas på något sätt. Vet att detta kan låta drygt och nojjigt men tycker man det så kan man bl.a läsa rekomendationer/forumtrådar om bildhantering/försäljning vare sig det är gratis eller inte på www.fotodsidan.se och dess forum. Där kan också läsas om många som råkat ut för att bilder lagts up lite var stans och även gått i tryck utan fotografens/upphovsmannens tillåtelse. Har som jag redan skrivit redan råkat ut för detta själv då mina foton sålts vidare utan min vetskap.
Kan jämföras lite med att man som cyklist inte köper största cykelmeklådan fr parktool och sen utför fri service till alla runtomkring.. Visst man kan hjälpa till ibland och låna ut nått verktyg eller berätta hur man kan göra, men inte i hur stor utsträcknibg som helst. Detta kan säkert många av er känna igen och även de med bra datorkunskaper.
Hoppa ni inte tycker jag är dum i skallen nu... :)
*edit*
Önskar man se sitt foto här på forumet så skriv ert nr precis som tidigare
gjort så ska jag försöka lägga in dem i mån av tid. Så kan man spara ner dem på
sin Hårddisk om man vill ha dem som minne. :)
//Niklas