Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Löste att det är tort och fint i dagsläget. Kan ge en rapport imorgon då jag tänkte cykla igenom banan.PeterG sa:Någon som vet hur det ser ut i markerna? Regnat mycket?
Rompa sa:Hetsen kan väl inte börja förrän Ränneslättsturen är avslutat...?
gerrardsdobbar sa:Hur är Suggan som lopp jämfört med ex. Lida Loop (stigpartier, osv)?
#newbie
PeterG sa:gerrardsdobbar sa:Hur är Suggan som lopp jämfört med ex. Lida Loop (stigpartier, osv)?
#newbie
Mycket enklare. Mindre stök, mer grusväg och flowig stig. Förra året hade jag ungefär samma tid på båda loppen. Trots att det skiljer nästa 1 mil.
Rompa sa:Hetsen kan väl inte börja förrän Ränneslättsturen är avslutat...?
KungJulian sa:Bra! Däckval?
KungJulian sa:Bra! Däckval?
PeterG sa:Någon som provkört banan? Fortfarande torr?
Sämme sa:PeterG sa:Någon som provkört banan? Fortfarande torr?
Åkte den igår men missade den nya delen upp till Västanå och mot Östbjörka.
Torrt och fint, Blir det regn så kommer det att gå lite tungt efter första kontrollen då man hyvlat/lagt på nytt på den vägen.
KungJulian sa:Sämme sa:PeterG sa:Någon som provkört banan? Fortfarande torr?
Åkte den igår men missade den nya delen upp till Västanå och mot Östbjörka.
Torrt och fint, Blir det regn så kommer det att gå lite tungt efter första kontrollen då man hyvlat/lagt på nytt på den vägen.
Åkte du även vid det där surhålet som är rätt tidigt på banan, där de lade ut spång förra året? Om ja, hur var det där?
Rompa sa:Jag kör nog som jag gjorde på Långa lugnet, Lida och Ränneslättsturen. Thunder Burt.
Jag har redan ångest. Vansinne att börja med en backe MEN minst lika bra för att dra ut leden lite....Eveningstar sa:Slå länge som startbacken är kvar kvittar typ resten. <3
:)
NickPick sa:Jag har redan ångest. Vansinne att börja med en backe MEN minst lika bra för att dra ut leden lite....Eveningstar sa:Slå länge som startbacken är kvar kvittar typ resten. <3
:)
Rompa sa:Jag kör nog som jag gjorde på Långa lugnet, Lida och Ränneslättsturen. Thunder Burt.
kay sa:Hur lång är första backen i km ungefär???
JockeP sa:kay sa:Hur lång är första backen i km ungefär???
Enligt höjdprofilen från ett Stravasegment från förra året (inte mitt) är den ca 2,8 km lång och ca 185 höjdmeter.
https://www.strava.com/segments/9885961
kokodrill sa:Rompa sa:Jag kör nog som jag gjorde på Långa lugnet, Lida och Ränneslättsturen. Thunder Burt.
Har du testat specialized renegade? Köper nog dessa idag och tänker att de är jämnbördiga med rull, punkaskydd med burt. Har kört på Michelin under alla år så jag har inte brytt mig om andra märken förrens nu :)
deadmeat sa:Fick startbeviset nu
"Hej [1] [2]Här kommer ditt startbevis till [0] 2016. Du har tilldelats startnummer [22]. Visa upp ditt startbevis när du ska hämta ut din nummerlapp"
;D
Fulkinesen sa:deadmeat sa:Fick startbeviset nu
"Hej [1] [2]Här kommer ditt startbevis till [0] 2016. Du har tilldelats startnummer [22]. Visa upp ditt startbevis när du ska hämta ut din nummerlapp"
;D
Men vad fanken!! Jag fick också startnummer [22]!! WTF!? ;)