Mountainbike hyres en halv dag!

Mattias Lundqvist

Aktiv medlem
Är det någon av er på forumet som äger en fin Mountainbike i stål och som bor i Stockholm?

Jag skall hålla ett föredrag på KTH den 19/3 kl 12:00 och skall visa upp en fin StålMtb i samband med detta.

Reser över dagen från Nice och tycker det känns lite struligt att släpa med mig min egen hoj på flyget fram och tillbaka.

Den som hjälper mig kan få någon shysst cykelpryl eller cykelkläder i gengäld.

Mvh Mattias Lundqvist

Mattias Lundqvist
Résidence Azur appt. 103
38, Bld Beau Rivage
F-06600 Antibes
France

Mob: +33 -633058832
Hem: +33 -493 74 55 24
Mail: se min websida!
Web: www.mattiaslundqvist.com

fin å fin, jag har en SUNN Xircuit som du kan få låna. Den är dock numer en SingleSpeed med stel gaffel och ser rätt clean ut. Men om du är intresserad så kan du ju höra av dig, mailadress finns i min profil.

sunn1sm.jpg

Post Ändrad (04-03-02 12:18)

Får man fråga vad föredraget på KTH den 19/3 skall handla om Mattias?
Lite mer specifikt altså...

Cal: Det skall handla om mig och Mountainbike samt om stålets fördelar i en modern tävlingsMtb.

PeZeta: Du får gärna ringa mig, orkar inte skriva så mkt...

www.mattiaslundqvist.com

Såg att du svarat på MTB/Rivieranfrågan på Kadens! Tack! Ska kolla dessa länkar. Ska till Mandeliu så Estrellebergen är ju högintressant. Var där och rekade 2002, men tyckte det var svårt att hitta. Men i år blir det av!

Tack! Suveränt. Såg även att det var en tävling i helgen i Mandeliu/Mons så jag har en löpare ute som ska fixa lite kartor etc.

Mattas: Den är bara ramen (en så länge). Om jag nu får den i tid dvs. Skulle fått den för flera veckor sedan egentligen. Vet inte om du föredrar ram eller hel cykel?

Då blir det svårare. Jag kan inte lova att den är helt komplett till den 19. Får jag ramen den här veckan kan jag förmodligen bygga upp den med bromsar, hjul, gaffel, styre, sadel, vevar, pedaler. Drivlinan är jag mer osäker på om jag hinner få fram. Kan ev slänga på nått gammal skit som jag har liggande i så fall.

Maila mig om det låter intressant

stormfinder@hotmail.com

Mattias,

Jag kan ordna 2 st. nya Cove Handjob XC ramar i Columbus stål - en hel cykel och en liknande ram. Jag skickar kontaktinfo - hör av dig om du har frågor.

Jag kan erbjuda en Kona Explosif i stål annars, full XT förutom bakväxeln som är XTR. Enda kruxet är väl att den är anno 1992 :-)

Cove-cykeln blir säkert kalas!

Tillbaka
Topp