Mountainbike PRO app gratis idag.

Akoa

Aktiv medlem
Jag såg att Mountainbike PRO appen var gratis idag. Vet inget om den men den verkar ju lovande. Kanske någon här som har användning av den?

Jag är i obygd så jag har inte kunnat ladda ner den men den verkar synka kartor även offline. Annars verkar den funka som en vanlig cykeldatorn.

Akoa skrev:
-------------------------------------------------------
> Jag såg att Mountainbike PRO appen var gratis idag. Vet inget om den men den verkar ju lovande.
> Kanske någon här som har användning av den?

Jag använder motsvarande app för lvg – Roadbike Pro – så det är bra grejer. Den har bra layout och gör det som alla andra gör, men en definitiv fördel är att man kan ha offline-kartor, som man laddar ner hemma och sparar. Bra om man inte har 3G i luren, utan bara kör den på wifi.

Roadbike Pro och Mountainbike Pro är förresten identiska, så när som på namnet och färgen, så den här går att använda även för asfaltsnötare. Möjligen kan aktivitetsnamnen vara andra.

testade den idag dom 2km transportsträcka jag hade hem från vinterförvaringen, verkade lovande men kommer nog köra den parallellt med Strava som jag med gillar. Detta året får FunBeat backa. Synd att dom inte kan exportera vettigt, samt har höjdmeter vilket både Strava och Runtastic Mountinbike Pro har. Synd jag hade förträngt att dom hade stulit och kört sönder mitt härke dock så det var inte "bara" att hämta den :/

Tackar o bockar, satt precis och funderade om jag skulle ta och testa någon ny tränings-app.
Så nu får det bli Strava för lgv-cykling, Runkeeper för löpningen och nu då denna app för MTB'n...

// Larsa

Tillbaka
Topp