MTB cyklister i Skåne
Hej! Jag har har nyligen fått upp intresset att cykla mountainbike, är ute och cyklar flera gånger i veckan och var nyligen ute på en "Skånetripp" för att testa olika slingor. Har med andra ord verkligen fastnat för sporten. Men då jag är den enda som cyklar mtb i min vänskapskrets undrar jag om det finns någon här på forumet som skulle vilja träffas o cykla, eller något gäng cyklister som kunde tänka sig en ny medlem som nog skulle tillföra mycket glädje för min cykling. Skulle gärna vilja träffa fler med samma intresse för att umgås med och dela kunskap och erfarenhet med. Jag är 20 år och bosatt i Kristianstad och det optimala är om det finns några här i närområdet. Har dock inga bekymmer att förflytta mig lite längre sträckor om det skulle finnas umgänge på lite längre avstånd. Som sagt tror jag att intresset för mtb-cykling skulle växa ännu mer med ett riktigt umgänge.
Hoppas det finns några mer här ute att dela uppför och nerförsbackar med ute i skog o mark :)
Hoppas det finns några mer här ute att dela uppför och nerförsbackar med ute i skog o mark :)