MTB i Nyköping?

Musashi

Aktiv medlem
MTB i Nyköping?
Finns det fler skogscyklister från Nyköping här på Happy? Jag känner till några av er men jag vet att det finns fler MTB:are i stan. Jag har sett er på avstånd. Vill ni ha sällskap i skogen så hör av er med ett mejl.

MTB i Nyköping?
Mig känner du kanske till genom Karin/mismisimos. Jag var
hemma i Nyköping några veckor alldeles nyligen och cyklade
då sörmlandsled på Karins trek. Hon skjutsade bland annat
ut mig till Nävsjön och så cyklade jag 36:1, 36:2, 36:3
och till sist 44 tillbaka till Nyköping. Fantastiskt bra :)

MTB i Nyköping?
Hmmm...jag ska ner till Nyköping och jobba nästa helg(15-16/6) kanske ska man ta med hojjen fast jag kommer nog vara för bakis ändå.

MTB i Nyköping?
Någon gång under helgen 16-17/6 är vi några som troligen åker ner till Sörsjöns friluftsområde utanför Norrköping. Där finns det många härliga spår.

MTB i Nyköping?
Hur dax brukar ni bege er ut? Man kan försöka hålla igen på Fredagskvällen, även om Hamnmagasinet inte är ett ställe man vill vara nykter på ;-)

MTB i Nyköping?
Det är med största sannolikhet inte mig du frågar efter, dels för att du känner till mig och dels för att jag har glidit runt mest på vägarna och inte besökt skogen så mycket på sistone :)

Mina kamrater Malin och Janne är flitiga skogscyklare på helgerna men du känner igen dem också va?

MTB i Nyköping?
[Muntlig RR] Vaknade upp bakfull på ett hotelrumm i Nyköping i Lördags ,frukosten var förstås över sedan länge. Sagt och gjort jag lånade en av hotellets två regnbågsmålade kärringhondor och trampade iväg, det gick sådär redan vid Tjuvholmen fick jag punktering på bakdäcket och tvingades trampa tillbaka på bara fälgen mycket oväsen och många blickar.

Kvitterade ut den andra lånecykeln, hissade upp sadelstopen/bankade ner styret så mycket det gick och begav mig iväg på nyo. Vid ängstugan(?) fick jag till slut min efterlängtade frukost, stärkt av tre koppar kaffe flåsade jag sedan runt i de två minimala skogdungarna mellan IP och sommarstugeområdet tills jag kännde mig fräsh nog att möta upp bandet på Rökeriet och börja leva upp till myten igen.

Trevlig sommarstad ni har, kommer tillbaks om en månad.

Tillbaka
Topp