MTB i trakterna kring Kungsbacka?

RogerA sa:
Bra på båda ställena.
Dock hittar jag inte så bra i lackarebäck ännu, men jag visar gärna runt lite i Änggården.
Jag skall bara stämma av hemma så kan jag säkert köra runt en vända med dig.

Det blir änggårdsbergen imorgon!

Vi hörs av imorgon så ser vi om det passar dig med!

Förvänta dig inga större under från mig då jag är tillbaka på sadeln efter många år, dålig kondis och läkande sena från förra året men lite fart ska man nog kunna ha ?

Flow och fart : sandiga samt flowiga
Tekniskt : episka och delikata kanske.. beror väl lite på vad man gillar för tekniskt.

Kotten är en av mina favoriter

RogerA sa:
Flow och fart : sandiga samt flowiga
Tekniskt : episka och delikata kanske.. beror väl lite på vad man gillar för tekniskt.

Kotten är en av mina favoriter

Hittade ett par st efter mycket velande fram och tillbaka , bland annat kotten och flowiga!

Kan nog dela lite med dig där att kotten är bland favoriterna, lite knixigt precis i slutet men den va riktigt bra!

Kul att du kom iväg ! Hoppas att du gillade det. Själv har jag knaprat Ipren, käkat halstabletter och druckit ingefärsshot hela helgen - inget roligt alls. Jag visar gärna lite andra stigar vid tillfälle ?

RogerA sa:
Kul att du kom iväg ! Hoppas att du gillade det. Själv har jag knaprat Ipren, käkat halstabletter och druckit ingefärsshot hela helgen - inget roligt alls. Jag visar gärna lite andra stigar vid tillfälle ?

Man fick lite nykick på cyklingen nu när man tröttnat på alla stigar i närområdet där jag bor ?

Halsont är ingen roligt.. ibland kan man vara ganska pigg trotts halsont och då blir det enu jobbigare att inte kunna ge sig ut ?

Slår gärna ihop något när du är frisk!

Idag fick jag till en tur på 28 km.

Körde från Sisjön, ner mot Oxsjön och vidare Sandsjöbackaleden. Följde Sandsjöbackaleden enda fram till Spårhagavägen och längs med den mot Billdal ut mot kattegattsleden och hemåt till mig. En del asfalt på slutet, men insåg att jag hade för lite kläder med mig då vädret började slå om.. och mycket riktigt när jag kom hem så kom det en skur.
Märkte även att man kan kombinera Sandsjöbackaleden med gröna stigen så man går på Torrekullaleden, borde bli runt 25-30 km på bara stig. Får prova den delen någon dag.

Robbban77 sa:
RogerA sa:

Man fick lite nykick på cyklingen nu när man tröttnat på alla stigar i närområdet där jag bor ?

Halsont är ingen roligt.. ibland kan man vara ganska pigg trotts halsont och då blir det enu jobbigare att inte kunna ge sig ut ?

Slår gärna ihop något när du är frisk!

Låter som en plan ! Jag är säkert cykelbar till helgen hoppas jag ?

Hej! Jag kör gärna Sandsjöbacka om någon är intresserad? Körde en vända i södra delen igår och fick mersmak!

Hallå!

Jag brukar cykla i norra delen då jag bor på denna sidan just nu! Men absolut, kan även cykla södra någon dag.

Hm ok, jag jobbar nämligen natt måndag och tisdag och kan cykla måndag förmiddag (kanske efter 18, oklart) annars kan jag från onsdag eftermiddag till fredag kväll.

Det låter bra för deg har kommit upp en grej för mig imorgon som jag har problem att komma loss från...

Hej,

Ny på forumet av skälet att jag också bor i Kungsbacka och söker trevliga personer att köra MTB med.
Är nybörjare och söker svårighetsgrad lätt/medel.

Skriv gärna en rad i ett p.m eller här i tråden.

Hej!

Rekommenderar Rigors MTB-träningar på onsdagar 18:00. Bra cykling med gott gäng, finns för alla nivåer! Denna onsdag är det ingen träning då det är Torpracet till helgen!

Kolla in deras Facebook / Hemsida där finns mer info!

TmsMicke sa:
Hej,

Ny på forumet av skälet att jag också bor i Kungsbacka och söker trevliga personer att köra MTB med.
Är nybörjare och söker svårighetsgrad lätt/medel.

Skriv gärna en rad i ett p.m eller här i tråden.

Tillbaka
Topp