MTB-Klubb i Saltsjöbaden

Jonx3

Ny medlem
MTB-Klubb i Saltsjöbaden
Är det nån som skulle villja cykla med mig och en kompis. vi cyklar över allt men mest runt Fisksätra och Tattby. om nån skulle villja hänga med så kan ni skriva mail till mig, min email address är jon.a@hotmail.com
ha det så bra
MTBing är bäst!!!!!

MTB-Klubb i Saltsjöbaden
Vi cyklar ofta gröna+blåa rundan i Hellas, ni kan säkert haka på vid golfbanorna i Fisksätra någon gång. Håll utkik efter trådar med namnet "Happyride"!

MTB-Klubb i Saltsjöbaden
Jag bor i Saltis och småfunderar på en hejdundrande XC-stöktur på söndag i en stor båge genom Erstavik och Tyresta. Lär isof ta minst 6 timmar.
Leden långsjön-stensjön till Åvavägen och sedan Sörmlandsleden norrut från tyresta by. Ska undersöka med familj, fastighetsmäklare och vädergudar om det kan bli verklighet. Återkommer isof här i separat tråd.

Jag kör oxå kortare turer runt Saltis och Fiskis.

Klubbar är det ont om men vi kan kanske bilda ngt slags minikollektiv:-)
Oscar

MTB-Klubb i Saltsjöbaden
bor också där. föredrar att cykla i skogarna vid erstavik och ofta bort till hellasgården. Just nu har jag en del problem med cykeln men snart e jag igång igen.

MTB-Klubb i Saltsjöbaden
Utgår också från Saltis/Fiskis. Blir ofta blå/gröna och lita avstickare därifrån. Cyklar ofta med Fjärdebrunn. Hör gärna av Er med PM när ni ska ut så kör vi ihop!

Johan

Tillbaka
Topp