josik
Aktiv medlem
MTB-lamptråd
perzzon sa:Vet inte vad för logga du pratar om, jag hittar då ingen men det spelar förstås mindre roll.josik sa:perzzon sa:Det är väl just det du gör?!
Ingenstans i ditt inlägg eller din recension här på happy skriver du något om det.
En snabb genomgång av dina inlägg ger vid handen att alla dina lamprelaterade inlägg handlar om dessa lampor och inget nämner något samarbete.
Men slappna av, det står stort med logo under samarbetspartners på förstasidan som också syns tillsammans med alla inlägg. Men detta verkar verkligen viktigt för dig eftersom du tog dig tiden att leta fram så många inlägg...
Men jag har kanske varit dålig på att nämna det i inläggen i forumet, det har du nog rätt i. Får lägga in notis om det om det kommer fler tillfällen. Vet att deras nya lampor kan vara aktuella att testa snart och då gör jag så. +1
Att sko sig på att smyga och ljuga har jag lite svårt för så jag la 2 minuter på att läsa dina inlägg.
Nu fattar jag, du kanske använder mobil. Då syns den nog inte. Men för att du ska kunna sova lugnt så har jag uppdaterat texten i inläggen och gjort det ännu tydligare. jag ska också göra det tydligt i framtida inlägg i forumet.