Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
har hört end el snack om detta när jag kört i genarp, men finns det någon som gör detta? jag tycker det vore skit kul då jag älskar orientera men hatar att springa! :)
Du är tyvär lite sent ute. För 5-6 veckor sedan var det träningsläger för världseliten i mtb-orientering här i skåne. Då i tallskogen mellan åhus och yngsjö.
Det var cirka 150 startande på 3-4 träningstävlingar.
Det var ett sammarbete mellan en Dansk orienteringsklubb och OK-Pan om jag minns rätt.
Det går nog fortfarande att googla efter det. Kristianstadbladet hade en stor artikel om det.
kolla med LOK (Lund orienterings klubb), jag var medlem där i många år. tror på senare år att de började med liknade evenemang. ring o hör med dem, eller besök dem i Dalby där de har sin lokal.
alvar skrev:
-------------------------------------------------
> Någon som vet var jag kan hitta någon info?
Snacka med en lokal orienterings- eller multisportklubb. De brukar ha ofta ha ngr anhängare av MTB-O.
Eller kolla in tävlingskalendern på www.orientering.se och kör en öppen bana!
lave skrev:
-------------------------------------------------------
> MTB-campen i Åhus har sin sida här
> http://www.mtbocamp.dk/2010/ där du hittar bilder
> och kartor etc.
-------------------
hemsidan heter merida mtb-o känns som om det är bra att jag har en merida då :)