MTB - Rose

Skippe

Aktiv medlem
MTB - Rose
Hej,
Funderar på att beställa denna: Fördelar/ Nackdelar? Bättre alternativ? Tänker mig att denna prisklassen är lämplig, vill inte gå upp mycket mer än så, gärna ner isåfall, alternativt kolla på begagnat. Men begagnat känns också rätt dyrt om man vill ha heldämpat. Känns som att dem står sig rätt så bra.

MTB - Rose
Ser ut som en mycket prisvärd cykel utan några större tabbar i spec eller geometri. Däcken och bromsarna passar väl på en "Down-country" men bör bytas om det ska cyklas hårt och/eller brant.

MTB - Rose
Ser ut som en mycket prisvärd cykel utan några större tabbar i spec eller geometri. Däcken och bromsarna passar väl på en "Down-country" men bör bytas om det ska cyklas hårt och/eller brant.
Tack! Du ser inget bättre alternativ i förhållande till priset? Finns någon hoj som direkt förespråkas på detta forum i den här prisklassen?

MTB - Rose
Kollat lite på den med! Inte hört något om den hittar inga recensioner men bra spec för priset! Tycker den är snygg med.
Men frågan är om den finns inne.. om du kollar på ROOT MILLER så är de många tyska negativa kommentarer.. jag transleta ett av dem och då stod de något i stil med att hen hade beställt cykel men att den inte fanns i lager blabla corona. Så kanske ska prova att dra iväg ett mejl till dem innan du beställer!

MTB - Rose
Dom har en kundservice från helvetet, bara så du vet. Funkar allt som det ska är får du mycket för pengarna men annars är det inte skoj...

MTB - Rose
Ok, det låter som man ska passa sig då med rose. Jag är öppen för att beställa från andra oxå. Vilken storlek rekommenderas tullen nätt person om 185cm och nästan 100kg? ?

Tillbaka
Topp