Mtb Tinder för ensam kille i Åre v30

daboon

Ny medlem
Hej,

Tänkte bara om det finns nån som är sugen på att cykla lite downhill denna veckan. Mina gäng här uppe är mer sugna på annat. Jag är inte super duktig men inte heller nybörjare. 28 år gammal.

Jag gillar långa promenader och vin.

Mvh Oscar

Spännande att Lisa reggade sig idag och detta var hennes första post! Jag skall till Åre nästa vecka, kanske man kan bli bjuden på bröllopet

Hörde jag vigsel på en fjälltopp i Åre?

BB67628C-F17D-4348-BD10-BB348B976D75.jpeg

Har hon maffian bakom sig kanske det kan bli tal om kopulerande innan hon försvinner upp mot Storlien med din njure, dina Mastercard-siffror och din nyavbetalda Scott. För en local hade det lätt varit värt det. Länge än innan Marmeladorkestern kommer tillbaka till campusveckorna och det blir ligga av igen.

Själv tar jag en nattagrogg och funderar på att lägga snorkelgrjorna i ryggan imorgon.

Minimikravet när en sådan här tråd startas tycker jag borde vara dagliga uppdateringar eller RR´s från daboon som TS.
Vill din potentiella följeslagare Lisno531 göra detsamma vore det ett uppskattat inslag.
Kanske även en bild i solnedgången över Åresjön med tidigare nämnt vin...:)
Lycka till!

Stewe sa:
Sixten gråter på bröllopet...
Sixten gråter för att...

1. Efter två vad jag kan se seriösa inlägg fuckas tråden upp när Happy's blöjbarn bajsar sönder ännu en tråd med 26 ovidkommande efterföljande inlägg i rad
2. Mitt i sandlådan känner något av barnen att ordet Sixten bara måste bajsas fram

Patetiskt

Senast ändrad:
Sixten Fors sa:
Stewe sa:
Sixten gråter på bröllopet...
Sixten gråter för att...

1. Efter två vad jag kan se seriösa inlägg fuckas tråden upp när Happy's blöjbarn bajsar sönder ännu en tråd med 26 ovidkommande efterföljande inlägg i rad
2. Mitt i sandlådan känner något av barnen att ordet Sixten bara måste bajsas fram

Patetiskt

Slappna av och ta livet med ett garv. Offerkoftan klär dig inte. ;)
Ledsen för att inte ditt namn nämndes först?

Jag missade tydligen den jätteroliga poängen. Om nu inlägg #1 och #2 var seriösa och av relativt nya medlemmar på Happy, vad är det som är roligt med att forumrövarna måste fucka up tråden och skrämma bort #1 och #2 från Happy? Jag garvar inte.

Senast ändrad:
Sixten Fors sa:
Jag missade tydligen den jätteroliga poängen. Om nu inlägg #1 och #2 var seriösa och av relativt nya medlemmar på Happy, vad är det som är roligt med att forumrövarna måste fucka up tråden och skrämma bort #1 och #2 från Happy? Jag garvar inte.

Om du trodde att #2 var en nyreggad riktig användare är du nog lite naiv...

Hej dagboken. Idag var jag och Lisa och cyklade. Hon var min guide till backarna och vi testade oss på du backen, gick bra men det stora droppet mot slutet skippade jag, får bli i slutet av veckan.

[/quote]
Sixten gråter för att...

[/quote]

+1 på detta stycke. Skräm inte bort andra som vill göra liknande inlägg. Det lär ju finnas mer än två personer som gärna träffar en mountainbajker.

Bengt-re sa:
Om du trodde att #2 var en nyreggad riktig användare är du nog lite naiv...
Eller inte.
Person #2 Lisa finns iaf. i verkligheten, men jag ser inget mervärde i att outa hennes id/koordinater i denna eller någon annan tråd.
Du tror dig alltså veta att någon annat stulit Lisas identitet, reggat ett fejk-konto i hennes namn, för att härja på Happy?

Simpson-Lisa-gifen var bara välmenande och peppande, med glimten i ögat. ?

Va, vad är det här för nåt, är det på riktigt??
Jag startade för två år sen också en sökercykelsällskap-tråd men har efter 2000 inlägg ännu inte lyckats, och här fick trådstartare napp inom tre timmar?? Det är ju inte ärligt! ;)

Nog för att downhill väl inte direkt är någon folksport men jämfört med långresa med bikerafting med fatbike så misstänker jag att det är en kreti-och-pleti-aktivitet. Du får helt enkelt se det som att du har oerhört förfinad smak vad gäller cykling, Yonna, och att det är anledningen till att du har lite svårare att få napp.

Drack ni GT eller bärs efter dubbeldämpardejten? Har inte sett några poster i nån av trådarna.

Eller groggar ni till reprisen av touren som jag, med magarna fulla av råstekt färskpotatis och billigt italienskt?

Helst av allt hoppas jag dock att ni sitter och tåflirtar på CC med lokalhandplockade lingon i drinkarna. Fan, man saknar Åre...

Tillbaka
Topp