ForesterGuy
Aktiv medlem
Mtb Tinder för ensam kille i Åre v30
Berk sa:Men Yonna, du skrev inte att du gilar långa promenader och vin.
Låååånga cykelturer och whisky?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Berk sa:Men Yonna, du skrev inte att du gilar långa promenader och vin.
ForesterGuy sa:Berk sa:Men Yonna, du skrev inte att du gilar långa promenader och vin.
Yonna sa:Va, vad är det här för nåt, är det på riktigt??
Jag startade för två år sen också en sökercykelsällskap-tråd men har efter 2000 inlägg ännu inte lyckats, och här fick trådstartare napp inom tre timmar?? Det är ju inte ärligt! ;)
Å andra sidan kan det ju innebära ett skapligt kvalitetstapp att ta första alternativet.kais01 sa:så kan det vara, men det tenderar att försena beslutsgången.
ForesterGuy sa:Berk sa:Men Yonna, du skrev inte att du gilar långa promenader och vin.
Bikzz sa:ForesterGuy sa:Berk sa:Men Yonna, du skrev inte att du gilar långa promenader och vin.
Det är nog mest igelkott-Yonnas fel ..
Bikzz sa:ForesterGuy sa:Berk sa:Men Yonna, du skrev inte att du gilar långa promenader och vin.
Det är nog mest igelkott-Yonnas fel ..
Sixten Fors sa:Att cykla med göteborgare leder sällan till happy ending, hette någon i gänget Glenn Bender för övrigt? Tindertråden goes visa din misär!
Tvärt om verkar vi ofta vara de enda med siktet inställt på det viktiga: att ha roligt och dricka bärs utan en massa trams om att optimera millimetrar hit eller dit som ändå inte märks.Sixten Fors sa:Att cykla med göteborgare leder sällan till happy ending, hette någon i gänget Glenn Bender för övrigt? Tindertråden goes visa din misär!
Rattnalle sa:Tvärt om verkar vi ofta vara de enda med siktet inställt på det viktiga: att ha roligt och dricka bärs utan en massa trams om att optimera millimetrar hit eller dit som ändå inte märks.Sixten Fors sa:Att cykla med göteborgare leder sällan till happy ending, hette någon i gänget Glenn Bender för övrigt? Tindertråden goes visa din misär!
daboon sa:Haha nä Lisa vill nog inte vara med på bild. Kan lägga upp en video på några hopp vid Åre dirten. Nån som har tips på hur man gör högre? De känns mindre mesiga när jag gjorde dom :p
Bättre än många andra! Bara att ta lite lite mer fart varje gång....:)
Man kan per definition inte vara strandad i Åre.Orjanwesterberg sa:Finns det någon mer Lisa eller varför inte en Sven? Nu e jag strandad i Åre några dar! :D.
Bör vara bra på DH.
Vh
Rattnalle sa:Man kan per definition inte vara strandad i Åre.Orjanwesterberg sa:Finns det någon mer Lisa eller varför inte en Sven? Nu e jag strandad i Åre några dar! :D.
Bör vara bra på DH.
Vh
Så jävla plumpt. Tack för ditt bidrag.Carl A sa:Är hon gravid än
+42lundatok sa:Så jävla plumpt.Carl A sa:Är hon gravid än
Äh.H. sa:Rattnalle sa:Man kan per definition inte vara strandad i Åre.Orjanwesterberg sa:Finns det någon mer Lisa eller varför inte en Sven? Nu e jag strandad i Åre några dar! :D.
Bör vara bra på DH.
Vh
Jag tänkte åka dit någon dag nästa vecka, är du eller någon annan intresserad? Den enda jag känner som håller på med dh är skadad. Jag är även sugen på att åka till gesunda någon dag.Orjanwesterberg sa:Ja drar till Järvsö i eftermiddag, Lisa eller Sven, ska ni med?
Det hade ju varit klockrent! Tinder-trådar för de större cykelorterna.Helkama raisu sa:Med tanke på trådens ämne. Finns det någon ”Vi som cyklar MTB Åre” alternativt Järssö?