Markus örtendahl
Aktiv medlem
Mtb Tjörn
Hej bor i rönnäng och söker någon som är sugen att cykla på kvällar och ibland på helgerna , jag
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Hej jag kan rekommendera Friluftsfrämjandet i Stenungsund, det finns flera grupper beroende på nivåHej bor i rönnäng och söker någon som är sugen att cykla på kvällar och ibland på helgerna , jag
Hej jag kan rekommendera Friluftsfrämjandet i Stenungsund, det finns flera grupper beroende på nivåregler
Absolut har haft det i tankarna , finns även på Tjörn , men ja har tre barn och kan bara komma iväg då och då när det funkar och framför allt på sena kvällar , och dom cyklar inte så sent tror ja , när barnen är äldre ska ja gå med har ja tänkt ??Hej jag kan rekommendera Friluftsfrämjandet i Stenungsund, det finns flera grupper beroende på nivå
Ja så kan det vara dom grupperna jag cyklar i börjar vi 18.30Absolut har haft det i tankarna , finns även på Tjörn , men ja har tre barn och kan bara komma iväg då och då när det funkar och framför allt på sena kvällar , och dom cyklar inte så sent tror ja , när barnen är äldre ska ja gå med har ja tänkt ??
Okej nice , ni cyklar även när det är mörkt i skogen och så då ?Ja så kan det vara dom grupperna jag cyklar i börjar vi 18.30
Ja vi cyklar i mörkret, det brukar vara färdigt ca 20.30. Nu när det börjar bli mörkt på kvällarna är mer eller mindre krav på lampaOkej nice , ni cyklar även när det är mörkt i skogen och så då ?
Jo det förstår ja, ja kör med pannlampa , tycker det är väldigt smidigt , funderar på införskaffa värsting lampa längre fram , men kostar en del tyvärrJa vi cyklar i mörkret, det brukar vara färdigt ca 20.30. Nu när det börjar bli mörkt på kvällarna är mer eller mindre krav på lampa
Om frågan är ställd till mig så cyklar vi på olika platser varje gångVart kör ni då? Undrar en med släktstuga i Änghagen...
Tyvärr är det en trend när den kommer till cyklar, själv har jag magic shine 6500lumen på styret och jag är jättenöjd med denJo det förstår ja, ja kör med pannlampa , tycker det är väldigt smidigt , funderar på införskaffa värsting lampa längre fram , men kostar en del tyvärr
Tyvärr är det en trend när den kommer till cyklar, själv har jag magic shine 6500lumen på styret och jag är jättenöjd med
Jag kan cykla hur sent som helst ?? men i skogen vill man inte vara själv i mörkret om något händerhur sent på kvällarna? bor på orust och jobbar kväll. men har lediga fredagar och helger funkar oxå kvällar.
Vad menar du ?Bilder?