MTB-träning med Fredrikshof 2007

länge sedan jag skrev här. semestertider och långlopp gör att träningarna är lite sporadiska nu under en period, men nu på söndag tänkte jag köra från Farsta om någon är intresserad av att hänga med. långloppsträning, runt 65km med fika på Rosenhill.

Påminner om morgondagens träningsrunda om det är någon som vill ut och cykla i det fina vädret. Avgång 10:10 från Farsta Simhall.

Tyvärr får jag fortfarande inte träna för doktorn. Har visserligen börjat smyga igång träningen, men skall nog köra lite själv först innan jag hänger med på svetto-träning. Kanske på onsdag... :-)

Imorgon kör vi som vanligt i NICK-spåret, samling 18:15 vid informationstavlan.

Det är en happyride planerad klockan 18:30, antingen så drar vi iväg före det eller så ansluter vi till dem, beror lite på vad de som dyker upp känner för.

Tja Fredrik, förhoppningsvis kommer jag. Beror på om jag kommer loss från jobbet i tid idag.
Ledsen att jag försvann från msn igår, en säkring i lägenheten gick och datorn dog. Sen orkade jag inte dra igång den igen.

På söndag är det långloppsträning från Farsta. Avgång 10:10 från Farsta Simhall, blandat grusväg och stig med fika i Rosenhill.

Onsdagens (8/8) MTB-träning kommer att förläggas till Hofvets MTB Sthlm-bana. Vi provkör banan ett par varv, mycket klättring utlovas.

Samling på parkeringen vid Fagersjövägen klockan 18:15. Länk till karta:
http://tinyurl.com/35qszm

Alltså, ingen träning i Ursvik/NICK-spåret nu på onsdag.

fredrikw skrev:
-------------------------------------------------------
> Onsdagens (8/8) MTB-träning kommer att
> förläggas till Hofvets MTB Sthlm-bana. Vi
> provkör banan ett par varv, mycket klättring
> utlovas.
>
> Samling på parkeringen vid Fagersjövägen
> klockan 18:15. Länk till karta:
> http://tinyurl.com/35qszm
>
> Alltså, ingen träning i Ursvik/NICK-spåret nu
> på onsdag.

Va fan.Skan ni köra samma bana??

Kaijan skrev:
> Va fan.Skan ni köra samma bana??

Du menar på MTB Sthlm den 22/8? Jajjamensan, eller antagligen en något modifierad variant. Dyk upp på onsdag så får du tjyvträna lite :)

Tre intensiva varv blev det idag. En ny bana med tvp klättringar, en uppför serpentinerna på baksidan, och en uppför rodelbanan. Svettigt värre.

På söndag är det långdistansträning från Farsta, och sedan kör vi en gång till i Högdalensbacken på onsdag. Sista onsdagen innan Hofvets MTB Sthlm-deltävling på samma ställe. Samling på parkeringen vid Fagersjövägen klockan 18:15. Länk till karta: http://tinyurl.com

Återigen, ingen hofvet-träning i Ursvik/NICK-spåret kommande onsdag (15/5).

Efter söndagens totala genomklappning på BST behöver jag nog lite uppfriskande cykling i NICK-spåret, så det sjuka regnovädret som just nu smattrar utanför fönstret till trots så kör vi på som vanligt imorgon, samling 18:15 vid informationstavlan, onsdag 5/9.

För er som inte hinner till 18:15 blir det en pannlampstur kl 20:00, den har dock inget med fredrikshov att göra men jag är för lat för att starta en ny tråd.

Alla välkomna, svettos som stekos.

Yps skrev:
> rikard: Jag är på, hoppas jag hinner få i
> tillräckligt med ström i batteriet bara.

har du silva? Skall jag ta med extrabatteriet?

/rikard

Tillbaka
Topp