Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Härligt Olaf,snyggt filmat. Man blir sugen på att lära sig.
Jag såg några grymma vurpor där, bla en som höll på att klara hela det liggande trädet. Men det slutade med att han trillade på hakan. Sjukvårdarna hade mycket att göra men jag hörde inte om något alvarligt.
Ben: det var kul att träffa dig! Intressant att arrangörerna tog med sig dansk ambulans till tävlingarna. Vad har svensk sjukvård egentligen för rykte? ;)
the_TnT: kritik som man kan göra något av är alltid välkommet. Det hann bli (mycket) sent i natt innan filmen var färdig. Ljudet kom på undantag. Fulklippte så att jag omöjliggjorde snygga övergångar ljudmässigt. PLUS ATT BEN KÖRDE SIN DJ***A FYRHJULING I BAKGRUNDEN. Så de klippen fick bli helt utan ljud. Det är - och det vet alla som har provat - förbannat mycket att tänka på om man vill ha med sig bra råmaterial hem till klippbordet.
Ben skrev:
-------------------------------------------------------
> Olaf: Nu ska du inte va sur, hade du varit en ung
> söt danska hade du också fått åka.
Hmpf, du ska aaldig få åka på min pakethållare så det så.
oj! Vet inte riktigt vad jag tycker. Grabbarna är ju8 helt klart duktiga coh de har säkert jädrans skoj,...men nog får ajg lite vibbar från Gång alltid.:)
Helt klart kul att se hur som...ser gärna dendär tooken som körde flygande kilometern på ca 30 i snitt.
pbeijer skrev:
> Vad är det för regler på tävlingarna, känns
> som det går fortare att kasta upp enhjulingen på
> ryggen och springa?
Och hur kul skulle det vara?
Nu är vi inne åp frågan igen, blir en sport roligare när man til avrje pris måste vinna..;)
Ville skrev:
>
>
> Nu är vi inne åp frågan igen, blir en sport
> roligare när man til avrje pris måste vinna..;)
TBone skrev:
> Ville skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> >
> >
> > Nu är vi inne åp frågan igen, blir en sport
> > roligare när man til avrje pris måste
> vinna..;)
>
>
> Typ som i F1? ;)
Ja, verkligen!
Men montoya gav ju Ron Denis en känga förra evckan i just deta så det är ju skönt att inte alal är helt skeva.:)