Musikhjälpen Bunnyhopp insamling

• Trådstartare Trådstartare EST
  • Start datum Start datum

EST

Aktiv medlem
Jaha inte hunnit fixa så mycket iår varit sjuk 4 veckor så...
Men jag tänkte såhär 10 spänn för varje centimeter så kommer du 35 cm blir det 350 pix :) Å kommer du ingenstans så kan man droppa ner för en bänk eller så , annars bara lägga ihop flera försök & dra ut flera gånger med polarna å köra!
Det kommer bli dyrt för Carl pedal han har numera clearat detta träd :)
Å glöm inne att lägga upp bilder filmer på era försök!
Mera info kommer snart!
Förra året fick vi in 30 papp på jobbet med våra insekter https://1drv.ms/f/s!Ahjol-k9SWW9jCwzgGWpUfH3EcYl å 7700 på MTB länk https://happyride.se/forum/read.php/1/3065821/page=1

Bössan:

http://bossan.musikhjalpen.se/insamling/mtb-bunnyhopp

Evenemang:

http://xn--hjltar-cua.xn--musikhjlpen-r8a.se/engagemang/mtb-bunnyhopp/

Mikipedia 15cm
EST 37cm

Senast ändrad:
Hopp grymt vilket intresse det var här då känns som att om man startar en ot tråd så blir det poppis inte annars... Lite döende här, trist men va fan.
Jag å grabben var ute i snöslasket å tyvärr så är jag svagare efter jag varit sjuk kommer inte alls över det jag brukar men nu ska jag lägga barn å hjälpa min sjuka granne..sen lägga upp vad jag lyckades åstadkomma ?

mikipedia_ sa:
Ja det går lite utför? Jag ska göra ett försök i helgen å skicka till din bössa?

EST sa:
Hopp grymt vilket intresse det var här då känns som att om man startar en ot tråd så blir det poppis inte annars... Lite döende här, trist men va fan.
Jag å grabben var ute i snöslasket å tyvärr så är jag svagare efter jag varit sjuk kommer inte alls över det jag brukar men nu ska jag lägga barn å hjälpa min sjuka granne..sen lägga upp vad jag lyckades åstadkomma ?

mikipedia_ sa:
mikipedia_ sa:
Ja det går lite utför? Jag ska göra ett försök i helgen å skicka till din bössa?

EST sa:

....

Senast ändrad:
Sådär 370 pix från mig vilket jag ska försöka att klå för det är som sagt dåligt ...Men har ju varit sjuk länge å det sätter sina spår...

Jagr kass på att bunnyhoppa men donerar pengar varje månad året runt, inte bara när det är musikhjälp :) ser fram emot filmer från er som kan. Högst på happy är...?

PS. Svenskarna är tydligen inte lika villig till välgörenhet nu som för ett par år sedan tydligen, det kan vara en anledning.

Senast ändrad:
EST sa:
NickPick sa:
PS. Svenskarna är tydligen inte lika villig till välgörenhet nu som för ett par år sedan tydligen, det kan vara en anledning.

Oki är det för att det är mindre arbetslöshet nu eller vad???
Nej då. Folket är trött på att samla in pengar / saker till andra. Flyktingvågen 2015 satte allt på sin spets, nu är det till och med färre som skänker till mataffärstiggarna.
Musikhjälpen är ju i december för att folk är mer givmild då. Tänk om den skulle varit i fattigjanuari :)

NickPick sa:
EST sa:
NickPick sa:

Oki är det för att det är mindre arbetslöshet nu eller vad???
Nej då. Folket är trött på att samla in pengar / saker till andra. Flyktingvågen 2015 satte allt på sin spets, nu är det till och med färre som skänker till mataffärstiggarna.
Musikhjälpen är ju i december för att folk är mer givmild då. Tänk om den skulle varit i fattigjanuari :)

Jaha jo men tiggare, invandring å barn som säljs är ju inte riktigt samma sak å detta förhindrar ju mera att de behöver fly så alla som gillar SD borde ju ge massa så de kan stanna kvar ;) Men skit i det politiska vill man så vill man annars kan man ju hålla till i nån trevlig tråd om vilka kalsonger som är bäst eller nåt annat happykorrekt som alla följer....

Mathias B
Jag hade cyklat 1,936.0 km i år visst. Men nu fattar jag hur du tänkte jag tänkte inte på hela året utan denna vecka men bägge är ju bra :)
Hoppas komma över 2000km iår iallafall :)

Tycker det är skitbra att musikhjälpen lyfter medvetenheten om barnsexhandel. Jag tror att det är det man får se som viktigaste målet med insamlingen, för även om det landar på 40 miljoner insamlade kr så undrar jag vad det på sikt gör åt problemet?

Två sjuka saker är:

1) Att efterfrågan på barnsex är så utbredd, hur många procent av en normalpopulation är egentligen pedofiler?

2) Att inte regeringar, som kan göra en faktisk skillnad i det långa loppet, går samman och rensar upp i den här skiten.

Bra initiativ EST, men personligen väljer jag att önska lite låtar istället när man nu har en möjlighet att slippa den vanliga sörjan som spelas på P3.

Senast ändrad:
Ja musiken fattar jag att man vill önska annan. Ministry kom med nya singeln i veckan!
Såg Wallners det är grymt? mera sånt!

IMG_8113.JPG
Två trappsteg klara jag 13.5+14.5
IMG_8112.JPG

IMG_8111.JPG

Oki jag var på med bakhjulet men landade platt å det var grus å is så det måste väl räknas?

OI000149.jpg

OI000150.jpg

Senast ändrad:
Min hojpa är trasig och jag har någon form av all time low i antal cyklade km :/
Vi ger 2x100kr/månad till Plan & Räddabarnen, fast kan ju alltid låna frugans damtralla o hoppa lite med... Återkommer bär jag ser hur högt jag kommer ?

Det är bra Larsaw :) De som redan ger ger, men det skulle vara kul att väcka de andra. Brukar ju vara så att de som gör mycket har alltid tid att hjälpa medans de som glor på serier har aldrig tid, så känn ingen press så ni ger mera än jag :)

Jag borde klara 25 cm så får gå på det tillsvidare. Får försöka haka på Est och gänget åtmonstonde någon gång under 2018 så man lär sig något...

Bra initiativ Est! ??

Ubåt sa:
Jag borde klara 25 cm så får gå på det tillsvidare. Får försöka haka på Est och gänget åtmonstonde någon gång under 2018 så man lär sig något...

Bra initiativ Est! ??

Härligt !! Å du bor ju fan nära eller hur??? Får komma å köra lite :)

Kul utmaning!
Är ingen höjdare på bunnyhopp och hjälptes inte av snön... men en 150pix blev det iaf

Senast ändrad:
Jag är rätt kass på bunnyhopp, å inte fan blir det lättare när man har krängt en massa julmat å öl +Annat, men jag lyckades iallafall komma över 28cm .
Skänker även en slant för alla misslyckade försök!
musikhjlpen.jpg

Gott om luft på 20cm

Ha 4400 börjar likna nåt!
7700 förra året å bara en dag kvar så kom igen nu själv har jag julfirande nu så jag har fått på mig finkläderna?
Hela frugans släkt är här...

IMG_20171216_172952741.jpg

Tillbaka
Topp