Mycket Ränneslättssnack...

Ring/maila Mats på adress ovan i nåt av mina inlägg så fixar han efteranmälan i förväg skulle jag tro.

Hmmm... Stockholm (Kungens kurva)-Borås => 3,5 timme vilket borde ge 2.5 timme till Jönköping. Jönköping Eksjö max en timme => 3.5 timme så ni borde hinna Jomper. Men hör av dig till Mats innan om du vill vara på den säkra sidan.

Jo'rå, det funkar, frågan är väl vad man skall kalla det för...
Förefteranmälan??

Hur är det med dina skavanker? Fortfarande inget skogsåka?

Haha, ja det är alltid kul att vränga till orden. =)

Nej, jag missar det dessvärre. Var ute en sväng med racern igår och även med bockstyre är det svårt att hitta en handposition som funkar. Det är nog onyttigt att stöka runt i skogen.
Extra synd nu när det verkar bli rena Happy Epicen av Ränneslätt. Hade varit jättekul att köra.

Anki> Stockholm -> Tranås -> Eksjö är nog närmast och snabbast. Hur långt tid har jag däremot ingen aning om...

Mats - Wesserbisser ;)

Tippa vinnare då?

1. Fredrik Eriksson
2. Anders Ljungberg
3. Jens Westergren
4. Hjalmar Bengtsson

Jag var på kundbesök hos en av industrierna i Vetlanda, gissningsvis en av de största. Eventuellt kommer jag vara där och jobba lite i höst, men det är inget som är klart ännu. SAPA.

Hur var det med efteranmälan nu, är det lugnt att komma dit ca 09.30 och rusa till sekretariatet? Eller ska man "förvarna" genom ett mail??

/Leo

Tog reda på väsentligheterna för oss som ska köra Ränneslätt som en "Happy Epic", dvs lugnt och skönt istället för fullt ös medvetslös. Här är alltså rastplatserna längs vägen:

Vätske och energikontroller
1. 16 km Bergspris
2. 39 km Varvning/ Mål
3. 53 km Dunder
4. 67 km Mål

Där kommer vi att stanna, snacka, äta, fota(smile!!!), titta...sedan cykla vidare! :-)

/Leo

ps. För oss eftersläntrare så går 67km kalaset på 100kr(efteranmälning)+75kr(engångslicens för tävlingsklass, då 67km loppet endast har tävlingsklass)+300kr(anmälan huvudklass 67km), totalt 475kr alltså. :-P

Post Ändrad (04-04-29 22:20)

Du Leo det där låter som en skön syn på tävlandet.

Jag ska försöka sälja in det till HasseC och polaren Lindeberg.

Så här tidigt på säsongen har man ju knappast värmt upp ens. =)

Man lever bara en gång.... Men livet går vidare efter Ränneslätt =)

;~}

Exakt, ska bli kul att "rulla runt" Ränneslätt. Men de som känner mig vet att det blir andra bullar till Bockstensturen, då är det full gas och ebk efter halva loppet - med en liiite lättare/snabbare cykel... ;-) På lördag blir det
njutning med det tunga artilleriet, 15kg freeridecykel. :-9

Undrar om vi som inte har planer på att plocka poäng i tävlingsklassen skulle kunna få lite rabatt? ;-) Man vill ju köra 67km och inte den korta "halvan" som man får köra får motionärspengarna...nåja, det får väl gå ändå.

/Leo

Bra fråga, kanske tål att fundera på? Fast man kanske blir avvinkad av banan om man inte har nummerlapp? :-P Sen har man väl inget att hämta i depåerna utan nummerlapp...?

/Leo

Man ska givetvis inte nyttja tävlingens arrangemang utan att betala för det (dvs. depåerna) men trampa runt borde man kunna göra.

Lite elakt kanske.

En Happyklass vore bra!

*ligger på golvet och vrider mig av garv* Den synen måste vara underbar Sebbe!!

Vi blir ju nåra som kör - Lillen, Lilleman, Matte, Andreas, Martin, Fisken o jag. [edit] AnalogUno också så klart!!! [/edit] Om vi har dig vickandes på baken på näthinnan under tiden kommer det att gå kanonbra! ;)

Måndag? Eller tänker du dra ut på tiden ännu längre innan du får tummen ur??? ];)

Post Ändrad (04-04-30 19:08)

Sorry Anki, att vi ens tänkte tanken, dumma dumma oss... ;-) Klart vi ska betala, inget annat är planerat. Vi syns på banan!

/Leo

Hej hopp igen!

Nu har jag gjort en liten "skylt" så man syns på banan... :-) Ser du den här ryggan så vet du vem du blivit omkörd av eller kört om. :-D Happyloggan finns att ladda ner på <http://w1.311.telia.com/~u31114832/bilder/maskot.jpg> ifall du vill göra en liknande lapp!

/Leo

rygga.jpg

Obed: Det är allt för sällan vi syns i skogen, du får allt ta och haka på någon Happyride snart! :-) Annars minns du knappt vad vi heter... :-D

/Leo

anki skrev:

> Cykla uppmärkt tävlingsbana på tävlingsdagen utan att betala...
> Snacka om badwill för Happy i det läget...

Ja, alltså, det är helt moraliskt förkastligt och inget jag någonsin skulle göra själv. Det var själva idén -på det teoretiska stadiet- jag provade. Alltså, arrangörerna kan knappast ha laga rätt att hindra dig att cykla banan?

Skulle ha uttryckt mig tydligare från start, sorry!

Tillbaka
Topp