Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Lejon sa:Kanske OT, men min erfarenhet säger mig att navväxlar ger mer sammanlagd mektid än utanpåliggande växlar (då räknar jag med att man måste byta någon slang och något däck ibland).
Det blir lätt fel att generalisera så grovt, Shimanos simpla navväxlar med rullbroms stämmer det säkert förLejon sa:min erfarenhet säger mig att navväxlar ger mer sammanlagd mektid än utanpåliggande växlar (då räknar jag med att man måste byta någon slang och något däck ibland).
vSambal Oelek sa:Navväxlar går att eftermontera på en hoj för utanpåliggande växlar men man får lösa kedjespänningen på något bra sätt bara
Aron sa:Jag har ju i ärlighetens namn det mesta jag behöver liggande redan.
Aron sa:Jag har ju i ärlighetens namn det mesta jag behöver liggande redan.
Aron sa:Jo, innerst inne så vet jag ju att det korrekta svaret är n+1.
desmo sa:Nu köper du denna (om den passar): https://happyride.se/annonser/ad.php?id=21480
Dude sa:desmo sa:Nu köper du denna (om den passar): https://happyride.se/annonser/ad.php?id=21480
Tack för tipset! ; )
Aron sa:Nope. Har spetsat in mig på en Faran.
Aron sa:Sequia står på listan.
desmo sa:Aron sa:Nope. Har spetsat in mig på en Faran.
Tänkte om Dude knep den ;)
Spännande med Faran. Är själv sugen på en Strael men tycker den drar iväg lite i pris.
Sambal Oelek sa:(ska jag vara realistisk kan jag inte komma på varför det skulle bli bättre att byta?!)
/edit: nu med bild:
Men det är ju både Soma Wolverine och Kona Sutra Ltd också ?AX3L sa:Och orange!
Sambal Oelek sa:/edit: nu med bild:
evirob sa:Men det är ju både Soma Wolverine och Kona Sutra Ltd också ?AX3L sa:Och orange!
Dagwed sa:Fairlight Faran hamnade jag på i sökandet efter mångsidig lätt bikepacker/pendlare.
Fargo verkar härlig, jag får mitt rampaket om en vecka (förhoppningsvis).Palle Kuling sa:Jag har ungefär samma önskelista för min N+1 fast - barnkärran och + en och annan singletrack. Jag är 90% säker på att det blir Fargo för min del.
AX3L sa:Oroa dig inte, vi är här för dig!Sambal Oelek sa:ska jag vara realistisk kan jag inte komma på varför det skulle bli bättre att byta?!
Sambal Oelek sa:Ursäkta men jag måste bara säga att Fairlight-cyklarna verkar ju finfina!