N/A

N/A
Ensligt beläget, fjärran från moderna tiders larm och sorl, reser sig Bränningehus - byggt på toppen av den branta klippa vid vars fot de rasande bränningarna sedan länge hotfullt sjungit sina mörka sånger om ond, bråd död.
En gång i tiden var där stämninge ljus och fridfull; de båda systrarna Giljotina och Salmonella växte upp i det slottsliknande huset, ständigt påpassade av sin trogne betjänt Bernhard. Tills en dag den välkände musikern Anders Schöön kom in i deras liv...förtrollade och förförde dem med sin musik...bara för att sedan nesligt överge dem. Förtvivlade och förkrossade över detta, hans svek, kastade de sig tillsammans ut från balkongen för att, i bränningarna nedanför, finna evig ro - men se, de träffades i stället av en förbannelse!... Förbannelsen att ständigt leva kvar på Bränningehus som osynliga spöken till den dag de förintat den siste mannen i den Schöönska ätten!... Något som dessutom obönhörligen måste ske via den förrädiska balkongen... Liksom de flesta spöken fick de också besitta förmågan att - när de så önskade - kunna förvandla sig till andra, synliga ting; däribland de unga, föföriska flickorna Tina och Nellan, ett knep som de också framgångsrikt använt sig av när det gällt att locka Anders Schööns tidigare avkommor till Bränningehus... Under decennier och åter decennier har de där, tillsammans med Bernhard, framlevt sina dagar, ständigt besatta av tanken på sin slutgiltiga hämnd...
Och så hände det sig att Den Store Popidolen B lämnade storstaden och ungkarlslyan bakom sig för att söka inspiration i en lugnare miljö; han hade fått ett tips om ett ensligt beläget ställe som hette Bränningehus...Hur lite visste han inte om den historia som så långt tidigare hade utspelat sig där, och hur ovetande var han inte om vad som väntade honom...?

Senast redigerad av en moderator:
N/A
Erik/Out skrev:
-------------------------------------------------------
> 1. Visa antal svar istället för antal inlägg per
> tråd.

Skillnaden blir alltid exakt 1, är den så viktig?

> 2. En direktlänk till senaste inlägget vore
> toppen.

Que? är det nåt fel på den röda ny-länken brevid varje tråd hos dig?

N/A
Huset har stått o förfallit här som en frusen tår
Har vandrat omkring här i 300 dötrista, långa år
Det har varit ensamt o likgiltigt
men inte nu, nej, nej
För sen du flytta in här har har allt vaknat upp
i både huset och mig
Jag ber dig;
Ge mig kärlek
Evig kärlek
All din närhet
Evig kärlek

Grum tråd.

N/A
Tagga ned nu pöjkar...Jag tror =David är grinig för att han inte vågade mäta snopp med mig förut (han förseslog en tillställning där jag icke kunde närvara)...

Appropå de föreslagna förändringarna:

1. Jag är beredd att hålla med rikard. Varför är det viktigt?`
För mig spelar det ingen roll om det står antalet inlägg eller antalet svar. Det är ju bara att subtrahera 1 alternativt addera 1 om man vill ha den andra siffran.

2. Kanske vore bra? Jag personligen vill läsa samtliga inläggen i tråden om det skall vara nån ide att läsa det sista men det kanske bara är jag? Hur många skulle använda en sådan funktion?
Risken med för mycket funktioner i inläggslistan är att det blir "för" plottrigt.

N/A
LOL!

Funktionerna finns ju redan typ. Antal inlägg per tråd är antalet svar plus 1, alltid.

Länk till senaste olästa inlägg i varje tråd finns. Finns liksom ingen poäng i att läsa det sista inlägget om man inte läst det näst första oftast...

N/A
=David skrev:
> Jag vågade ända tills du sa att vi skulle mäta
> varandras för att det skulle bli korrekt.
>
Kom igen nu...jag vet att du vill!!
*dreglar frenitiskt lyssnandes på Loa Falkmans "symfonin" på helt orealistiskt hög volym*

N/A
Erik/Out skrev:
> För att inte tala om era mammor! Dom hänger på mitt
> mycket mycket bättre forum allihopa!
>
>

Ja jag vet att det är sidan tre som gäller egentligen..

N/A
bigmollo skrev:
> Hur mäter ni penis? Längd, vikt, omkrets eller
> volym? Själv tycker jag att volym är ganska
> spännande..

Själv förespråkar jag densitet. Dvs. vikt delat med volym. Då får man ju fram vems som är massivast!

N/A
bigmollo skrev:
> Hur mäter ni penis? Längd, vikt, omkrets eller
> volym? Själv tycker jag att volym är ganska
> spännande..

Såg ett penismätarölglas till försäljning på västerlånggatan idag (Dont ask)...
Man skulle börja med att fylla ölglaset till ett visst streck. Därefter doppas penis i ölglaset och förhoppningsvis även ned i ölet varpå ölnivån stiger i glaset.
Vätskenivån med penis istucken mäts på en skala från ofarlig till larvig till blablabla till STOR till avskräckande (eller dylikt jag minns inte exakt).
Personligen tror jag att jag skulle placera mig bättre om vi mätte längd....

N/A
Erik/Out skrev:
> Vad faen håller du på med? Det är inget jag har
> skrivit!!!

Jodå. Men om du lägger in en schysst stålhoj är det lugnt.

lane50.jpg

N/A
Hallå!

Nu spårar ni ur! Inte för att ag ogillar Cittror, klart intressanta bilar, men vi diskuterade faktiskt penismätning!

En sådan här kanske kan vara till hjälp:
bookpmd.gif

"
Length of the penis

To the average man, his penis is, consciously or unconsciously, one of the most important things in the whole world. At an early age he discovers it and immediately becomes fascinated by it.

But then a note of uncertainty enters his mind: 'Isn't mine rather small?' Look at his Dad's; look at his big brother's; look at those he sees in the changing room at the swimming bath. And he asks himself if he will ever be as big as that.

And so he goes on through life, always a tiny bit sensitive about the size of his organ, always convinced that it would be nicer if it were just that little bit longer. No matter how often textbooks repeat that penile size doesn't matter, and that women aren't attracted to a man because of the length of his organ, the average male continues to think the same way.

The average female is amused at the sheer folly of men in being so obsessed with their penile measurements. So if you're a woman, the one thing you need to bear in mind about this ludicrous male preoccupation is this: when in bed with a man, never belittle his penis (even as a joke) or say anything to indicate that you think it's small - the poor chap may take you seriously, and if he does, he'll be deeply hurt.

We have actually known men who suffered from impotence (erectile dysfunction) after someone had made an unthinking remark about their dimensions.

Now, the ridiculous thing about all this was that all of these men had a perfectly normal male organ. Each one just thought he was very small compared with other men.

The trouble is that every man sees his own phallus in a foreshortened view - the angle at which he looks down on it inevitably makes it seem shorter than it is. Of course, when he glances at another man's organ in a changing room, there's no such foreshortening effect, so very often it'll look as though the other guy is slightly better endowed than him. A lifetime of comparison of this sort (and virtually every male does a quick mental check on each naked man he comes across) can very easily make a man feel a bit inadequate.

But it's important for a man to realise the true facts about the length of the penis. When it is in a non-erect condition, the male organ usually measures between 8.5cm (just over 3") and 10.5cm (just over 4") from tip to base. The average figure is about 9.5cm (or 3 ¾"), but this kind of precise measurement is really rather valueless because so many factors (for instance, cold weather or going swimming) can temporarily cause a shrinkage of two inches or more. So you needn't be worried if you happen to fall short of the average figure.

Of course, it's true that some men have big penises and some have smaller ones, just as some men have small feet and some have big feet, but the measurement is not - repeat not - an index of virility.

Most people imagine that a tall, husky man will usually have a large penis, but this is not so at all. The distinguished American researchers Masters and Johnson measured the penile lengths of over 300 men. The largest organ (measuring 14 cm, or 5 ½" in the flaccid state) belonged to a slim man who was only 5' 7" tall; the smallest (measuring 6cm, or 2 ¼") belonged to a fairly heavily built man of 5' 11".

It's also worth pointing out that there is no correlation between penile size and race.
"

Citat från http://www.netdoctor.co.uk/sex_relationships/facts/penissize.htm

N/A
Muerto skrev:
> Själv förespråkar jag densitet. Dvs. vikt delat
> med volym. Då får man ju fram vems som är
> massivast!

Villes flyter :D

N/A
Vafasen! Här är man borta från internet i bara några timmar, så utspelar sig tydligen något hysteriskt roligt bara för att redan innan ekot ens tystnat raderas ur Fantomenkrönikorna i ett helt privat sanningsministerie-renegade-korståg! Vad hände?

Och vad viktigare är; ska jag lägga in en bild på blåbär på Fjällånga, eller jordgubbar på balkongen? Och ska man ha riserstyre eller rakt?

N/A
Ninaninaninana-ninaninaninaaaah-ninaninaninanana-ninininananananaaaaaah!

Amensåhärvare.. Erik/out föreslog att det vore en god idé om funktionen "antal inlägg" ersattes med en ny funktion kallad "antal svar på ursprungsinlägget" och att det borde finnas en knapp som tar en till det senate inlägget tex om man vill svara utan att ha läst tråden.

bes.jpg

Min tittar inte fram så ofta.

N/A
TommyE skrev:
> För övrigt bör man använda heavy thermic lance mot
> lobster man i TFTD.
>
>
>
> mot
>
>

De vill man ju helt klart. Går det att få igång under w2k?

N/A
Erik/Out skrev:
> Bianchi oskar skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > bigmollo och skogling
> >
> >
> > det finns ju redan!!! ;P
> >
> > ----------------------
> > Han teleporterar taliban...
> >
> > Ozzama Binladen
>
>
> Vad finns redan?

ash, glöm det.....

N/A
Jesper:

Jag är osäker på det.... för enkelhetens skull har jag sparat en gammal dator (P-100) med Win95, DOS för att spela just sådana spel, en annan dator (P3-500) med Voodookort för att spela spel som är gjorda med/för 3dFX/Glide, osv.

N/A
erik h skrev:
> Vafasen! Här är man borta från internet i bara
> några timmar, så utspelar sig tydligen något
> hysteriskt roligt bara för att redan innan ekot
> ens tystnat raderas ur Fantomenkrönikorna i ett
> helt privat sanningsministerie-renegade-korståg!
> Vad hände?

Ingen aning, jag stog och tittade mot plejaderna och missade det här. Stjärnvall vs stjärnskott antar jag. =)

Tillbaka
Topp