Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Jag har försökt google mig fram till årsmodell på denna hoj och kommit fram till att det är en 2003a. Vad tycker ni om priset på hojen? Och tror ni att det kan bli en bra fösta-cykel för en motionär med vätternambitioner?
Det är nog en OK första-cykel, men priset är för högt. Även om den är i väldigt fint skick så är den dock begagnad och har ju som sagt 5 år på nacken, jag skulle säga prut på 2-3000kr.
För samma peng kan du faktiskt få en ny cykel med samma utrustningsnivå, http://shop.cycles-4-u.de/shop/inde....html&XTCsid=949deb2dd29be6faafc4e6b856f23098 sen är ju iofs leveranstiden för just FAT livligt diskuterad här på happy...
okay hoj, men på tok för högt pris. för de där pengarna kan du ju få en fultysk med minst n 105 grupp och av årets modell som jag skulle anse vara bättre än gruppen på den där.