Nån som ska till Åre i sommar?!

beone

Ny medlem
Vill gärna ta mig till Åre i sommar men inte nödvändigtvis ÅMM veckan. Vill köra både DH och lite Endurocykling runt bergen.

Finns det något gäng man kan haka på? Jag har bil...

:) /Tobias

jag och en polare ska dit nån av veckorna innan åmm. inte säker på vilken än dock..

Jag tänkte också dra dit, nån gång mellan 17 Juli till 14 Augusti. Och jag tror inte det blir ÅMM-veckan heller. Kör bil från Malmö isåfall, och kan eventuellt hämta en eller två på vägen.

/Joakim

Verkar vara ett helschysst boende den där lodgen!

Jonzen å Pålle, hör av er när ni har bestämt vilken vecka det blir, hänger gärna på! Kan typ 10/7 till 10/8.

/tobias

Jo men det är klart att man ska dit, måste bara fixa någonstans att bo, nån som kan tänka sig att dela?? =)
Det blir fler problem om man inte är 18 (inget körkort t.ex), känns tungt, men bara ett år kvar tills man har det.
Det är nog roligast under ÅMM och Sm men att åka dit innan eller efter är nog också väldigt roligt.

Vi är ett gäng från Övik som kommer upp veckan före MM (vet inte hur många av oss som far dit veckan före) och det blir ganska mycket hojning på skutan, men kommer troligen bli en del XC också, är du intresserad av att hänga på nån tur äre bara att höra av dig.

Scorpio_Racing skrev:
-------------------------------------------------------
> passa er för grävmaskinerna bara. jag jobbar
> där upp och köra grävare:) hela byn och delar
> av berget är fullt av dom:)

Tjena!

Tell me about it.. Höll på att få en hel skopa på bilen idag.. grr.. Jobbar du med torgbygget??? :P

Ska de leka St Eriksplan med grävmaskiner och bergborrar på svartbergsryggen och tusenmetern där som förra året? Det var ingen höjdare faktiskt.

Tjena!

Erik.. Nope.. I år ska dom byta ut Olympia liften, så det är där borta det kommer bli bök och stök...
Rör mest bräckeleden och Hällrajd/Hjulingen.. OCh dom dagar vi får åka gondol istället för kabin..
Men dom ska lösa det på bästa sätt...

Kneecap, fin bunt me... långturer eller vadå?
Skulle gärna hänga med även på sånt!

Är det åmm veckan som gäller då eller kan man få guidning hela sommaren :)?

Kneecap skrev:
-------------------------------------------------------
> Scorpio_Racing skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > passa er för grävmaskinerna bara. jag jobbar
> > där upp och köra grävare:) hela byn och
> delar
> > av berget är fullt av dom:)
>
> Tjena!
>
> Tell me about it.. Höll på att få en hel skopa
> på bilen idag.. grr.. Jobbar du med torgbygget???
> :P

nä jag sätter vägräcken mitt i byn, fast nu är jag klar. får se vart de bär av sen. möter ni en gul hjulgrävare så är de bara att heja.

Tillbaka
Topp