Kung Stalle
Aktiv medlem
Nån som vet hur Superstar Carbon 780 Lithium är
Jag trådkapar min egen tråd.
Det verkar ju onekligen intressant men jag har lite dålig erfarenhet av billaga "sitt-å-rita-i-europa-o-beställ-en-kontainer-från-asien-utan-nån-egentlig-koll".
Sååååå... är det nån som vet hur detta styre är? Styvt, flexigt, keff eller ANNAT?
Tidigare inlägg:
Jag tjackade ett Truvativ Danny Hart 780mm och det är helt otroligt brett. Då skulle man ju kunna tycka att det är ju bara att kapa ner men se det går inte för att styret är så fett så jag kan inte flytta in reglagena nå mer.
Så jag tar gärna emot tips på styren med
25mm rise
9 graderish bakåt, 6 graderich uppåt (alltså typ standard)
780mm org
Nerkapningsbart!!!
Och gärna lätt, Truvativ-styret väger 340 och det är ju rätt saftigt.
Tidigare har jag kört på ett Gravity 720 men det är något för smalt så 760 är nog där jag skall köra. Men köper man långt så går det ju att kapa (ibland)
Hittar nån ett lämpligt så säg till.
Stalle
Det verkar ju onekligen intressant men jag har lite dålig erfarenhet av billaga "sitt-å-rita-i-europa-o-beställ-en-kontainer-från-asien-utan-nån-egentlig-koll".
Sååååå... är det nån som vet hur detta styre är? Styvt, flexigt, keff eller ANNAT?
Tidigare inlägg:
Jag tjackade ett Truvativ Danny Hart 780mm och det är helt otroligt brett. Då skulle man ju kunna tycka att det är ju bara att kapa ner men se det går inte för att styret är så fett så jag kan inte flytta in reglagena nå mer.
Så jag tar gärna emot tips på styren med
25mm rise
9 graderish bakåt, 6 graderich uppåt (alltså typ standard)
780mm org
Nerkapningsbart!!!
Och gärna lätt, Truvativ-styret väger 340 och det är ju rätt saftigt.
Tidigare har jag kört på ett Gravity 720 men det är något för smalt så 760 är nog där jag skall köra. Men köper man långt så går det ju att kapa (ibland)
Hittar nån ett lämpligt så säg till.
Stalle
Senast ändrad: