När öppnar dom för cykel? Alebacken / Ullared

Jag måste ha fel inställningar på webbläsaren eller något, får bara en stor ruta där det borde varit info. Vad står det, när öppnar dom?

Heh, kollade reglerna. Gillar nummer 8. Alla andra är skrivna som regler, den om droger/alkohol som ett debattinlägg. Givetvis ett korkat och direkt felaktigt sådant :)

Edit: AND OR NOT

Senast redigerad av en moderator:
Håller på att förhandla med slalom klubben om att öppna i Ullareds backen, men änu är det för isigt för att kunna köra här. Liften ska renoveras nån gång under sommaren också, men vet inte när änu.

Men återkommer med info när jag vet mer :) Kommer alltid gå å pushbikea här annars och ska röja några xc stigar med lite roligare nerfarter om nån vill köra sånt.

Hojta till när ni öppnar så lägger jag upp en notis på förstasidan. Samma gäller Vallåsen förstås.

Alebacken öppnar 1 maj om allt går enligt planerna. Det är rejält lerigt i backen så det måste grusas en del om det skall gå att vara där.

North: skall kolla på det där med att bilden inte visas, knepigt.

pbeijer skrev:
-------------------------------------------------------
> Alebacken öppnar 1 maj om allt går enligt
> planerna. Det är rejält lerigt i backen så det
> måste grusas en del om det skall gå att vara
> där.
>
> North: skall kolla på det där med att bilden
> inte visas, knepigt.

Lägg in en tråd om ni skall dit och gräva så skall jag försöka dyka upp.

Grävhjälp kommer säkerligen behövas. Blir antagligen att åka dit någon dag i helgen och börja planera vad som måste göras och eventuellt börja med grävandet.

Vi kommer ha öppet både lördag och söndag 11-16.

De mesta spåren är i ok skick men det är en del som inte är klart pga av vintern höll i sig så länge och det inte funnits möjlighet att fixa till det.

Finns det cyklar att hyra även i år?
Har 2 polare som va sugna på att testa på lördag.
/Stefan

Tillbaka
Topp