dnleriksson
Aktiv medlem
Nåsten time trial
Loftberg, jag har en vag känsla av att du skrev någonstans att du skulle till Nåsten för att I lugn och ro lära dig TT'n. Stå och fundera i vägkorsningar och 24.19...
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
HiLo sa:Har noterat det, vad har hänt med din cykling?
Jag vet :( Men jag tyckte det var lite jobbigt, så jag tänkte att, det måste ju vara mindre jobbigt att cykla i 24 minuter än 30 minuter. Funderar på om man ska ha utplacerade vätskedepåer längs stigen, alltså en öl vid varannan korsning. Kanske hjälper en att bibehålla hoppet.dnleriksson sa:Loftberg, jag har en vag känsla av att du skrev någonstans att du skulle till Nåsten för att I lugn och ro lära dig TT'n. Stå och fundera i vägkorsningar och 24.19...
JojjeM sa:HiLo sa:Har noterat det, vad har hänt med din cykling?
Ja, det kan man verkligen fråga sig :)
Opererade ett knä förra året men kan nog inte skylla på det längre eftersom det funkar riktigt bra nu. Kanske köpt för lite nya grejer för att få upp motivationen helt enkelt ;)
Nytt TTPR skulle kunna vara årets träningsmål men det verkar svinjobbigt.
/Johan
HiLo sa:Du verkar ha mer att ge :-) När man kollar analysen på Strava på ditt rekord från 2014 verkar du tagit det relativt lugnt första halvan för att sedan gasa och i princip köra jämt med de bästa sista halvan, var det medvetet eller?
Shrue sa:Jag har ju sub25 som mål. Körde in på 25.07 (FS 29a) för några veckor sedan, men allt hetsande på TTn har resulterat i att det snart krävs sub24 för att slå sig in på stravas Topp10 :(
Fixat, du är på topplistan
Vi kanske borde gå ihop några stycken som ligger omkring 24-26 och köra masstart? Kanske kan man pusha varandra att köra lite snabbare, eller är det mot reglerna? ;)
Det är i Nåsten... Rödmossens naturreservat.dnleriksson sa:Är det du som cyklat så fort att det började brinna s? Nån som vet vet det är?
"I ett naturreservat"
dnleriksson sa:Oj... Nu börjar det bli jobbigt på riktigt!
Snyggt kört!
Nåsten TT öppen för säsongen. Förvånande torrt, nästan sommar feeling förutom i de värsta surhålen. Härligt ! ?
Ta bilen. Finns stor parkering vid Björns hög.Borde ta mig till Nåsten, förstår inte bara hur det ska gå till.
Ta bilen. Finns stor parkering vid Björns hög.
Öppnade säsongen stort idag med låga 53:36. Känner mig oerhört stolt över den prestationen.
Gå runt istället. EnklareDet är mer en mental barriär som jag måste penetrera.
Gå runt istället. Enklare
Kolla första inlägget i tråden. Där finns lite referenstider. Det gick betydligt saktare för mig idag än när du cyklade med mig och Conan. Tror du hade hängt med faktiskt.Förstår inte vad det innebär men säker 30 minuter snabbare än vad jag skulle prestera.
De där killarna har noll koll träsktrollFår lite Moraträsk-vibbar vet inte om det är bra eller dåligt.