Nerlagd tråd !!....

ronin

Ny medlem
Nerlagd tråd !!....
Som jävligt nybörjare på att vara en svetto-pendlare och ny här på Happy, har jag en liten undran.

Det skulle ju vara riktigt roligt(?) att träffa alla man läser inlägg av. Finns "Bang" eller var det bara en internetfluga hans tråd om ny cykel och har han beställt en cykel ?? Fikar "Fikar-svettot" eller sitter han bara hemma och fabulerar ?? Måste alla ligga med Bigmollo ?? Och har "jhonscott" gjort sig illa eller har bara alla sabbat hans tråd ??

Jävligt många frågor men inte några bra svar......

Hur som hellst, så skulle det vara kul(?) att träffas och konsumera en liten eller större mängd alkohol i stockholms trakten !! Vad säger ni ??

ronin

Senast redigerad av en moderator:
Nerlagd tråd !!....
Strålande idé, Ronin! Nu är det dock för kallt för att hänga på LB, jag skulle aldrig överleva en Rippakväll i det här vädret. Jag föreslår som alltid istället att vi ses på SB.

Nerlagd tråd !!....
Jag har varit nykter i flera dagar. Jag till och med hoppade över en AW, så jag är laddad till vi ses. Ronin! När, var, hur?!

Nerlagd tråd !!....
mzi skrev:
-------------------------------------------------------
> Strålande idé, Ronin!
+1

bigmollo skrev:
> Jag blir alltid drogad på
> LB så jag vågar inte åka dit mer.
+1

bigmollo skrev:
> Nej fy fan jag har inte nyktrat till sen sist.
+1

Nerlagd tråd !!....
Sorbon ligger i och för sig åt helt fel håll. Bor söder ut ..... Men skulle nog kunna ta mig dit ut om det är det som bestämms. En fredag eller lördag eller vilken dag passar minst dåligt ?

Ps. tror att jag och Bigmollo är födda samma år ( 1973 ?!) och vi har samma lika frisyr, så är jag Bigmollo eller är han jag ??!! ds

ronin

Nerlagd tråd !!....
De flesta av happyalkisarna (jag inräknad) super på västra sidan av stan. Men jag har hört att det går både broar, tunnelbana och spårvagn dit från skuggsidan av Stockholm också.

Nerlagd tråd !!....
ronin skrev:
> Ps. tror att jag och Bigmollo är födda samma år
> ( 1973 ?!) och vi har samma lika frisyr, så är
> jag Bigmollo eller är han jag ??!! ds

Det är nog du som är bigmollo. För jag kände inte igen mig själv imorse.

Nerlagd tråd !!....
Det börjar ju bli lite ont om tid, lucia och div julbord så här innan jul. Men vad säger ni Happyiter ?? Äh, sätt in pengarna eller har du bottnat i en Range Rover eller vad är bäst fulram eller tyskfinkinesfulkolfiber e-bay ram ??

ronin

Nerlagd tråd !!....
Mollo har ju sitt proffsliv att tänka på, men det finns lite proffs på SB som han kan taktiksnacka med. Min proffskarriär kan nog tänka sig att lägga sig på hyllan vid halvfemtiden på fredag, så fem halv sex på plats?

Nerlagd tråd !!....
December är som sagt rätt svår att få till nåt på. Vi skulle ju kunna ta en säsongsupptakt i januari annars. En kick off helt enkelt.

Beerfot, Härligt!

Nerlagd tråd !!....
Betäm en dag helt enkelt, ronin. De som kan kan. Resten får skylla sig själva.
Lägg sen upp datumet i rubriken istället för ½ot. Det här är inte ett dugg ot. Det här är viktigt.

Nerlagd tråd !!....
mzi skrev:
> Jätteviktigt! Och hur kan man ha en kick-off om
> man inte hade en avslutning innan?

Ok, my bad. Jag vet inte vad som flög i mig.

Nerlagd tråd !!....
Tror att valdigt fa pa forumet existerar annat an pa internet. Tror egentligen bara pa existensen av cirka 5 personer eftersom jag traffat dem i verkligheten - detta gor mig val till nagon typ av semi-solipsist antar jag. Eftersom jag i motsats till vissa andra bor pa ratt sida av stan kommer jag borjan av nasta ar se vilka fler som eventuellt existerar "pa riktigt" genom att forsoka hanga med pa lite happy-rides.

Och ja - sitter och arbetar och har trakigt eftersom jag skall halla i en tvatimmars workshop i morgon formiddag. Klockan ar over midnatt och minst en timme kvar ...

Nerlagd tråd !!....
Lägga upp en planeringstråd om nästa helg? typ fredag/lördag krök? ute kväll =) ngn bar som int kör musik, långa bord o några kubik öl?

Nerlagd tråd !!....
I sann Bang anda har det här nu blivit en röstningstråd !

Datum : 11/12 eller 12/12 ??

Vart : SB i Bromma eller typ Söderhof på Söder

Äh, sätt in pengarna !!

ronin

Nerlagd tråd !!....
Det låter bra, jag håller båda datumen obokade från annat tillsvidare.

Sb blir bra. Det där fulhaket på söder får man ju vara glad om man lyckas få in något annat än piss i glasen. Det enda problemet med SB är att jag blir så velig, det finns så många sorter att välja på.

Vi kanske skulle knäcka en sån där 9liters flaska.

Nerlagd tråd !!....
Efter översvallande intresse ....( bara jag som var sugen på lite alkohol :) ?). Jag förstår att det är rätt så tight nu innan jul, men om ni är sugna på att se om vissa som hänger här finns på riktigt, ta nu chansen och kom med oss !!

Ronin

Nerlagd tråd !!....
ronin skrev:
> men om
> ni är sugna på att se om vissa som hänger här
> finns på riktigt, ta nu chansen och kom med oss
> !!

Jag har en galen idé, kan vi inte ses och cykla tillsammans? :-)

Nerlagd tråd !!....
Vic skrev:
>
> Jag har en galen idé, kan vi inte ses och cykla
> tillsammans? :-)

Smart. Nu när du säger det är ju inte säsongen slut. :-)
Det går ju en finfin runda imorgon.

Nerlagd tråd !!....
Vic skrev:
> Säsongen startar ju imorgon, hur tänkte du där
> ronin?

Sorry, my bad ...... Men det är punka på mitt bakdäck, så min säsong är slut för i år !!! :)

Men alkohol kan nog hjälpa till att muntra upp mig när tårarna faller som stora snöbollar ut efter mina rosiga kinder !! Äh, sätt in pengarna !!

Tillbaka
Topp