ulfalf sa:Den finns där någonstans, har med egna ögon sett det övervinnas men har själv inte hittat den ännu :( Bra med fart och lite strax höger om mitten men undvik stora skrevan mitt på, tror jag det var..
ulfalf sa:Den finns där någonstans, har med egna ögon sett det övervinnas men har själv inte hittat den ännu :( Bra med fart och lite strax höger om mitten men undvik stora skrevan mitt på, tror jag det var..
flogned sa:ulfalf sa:Den finns där någonstans, har med egna ögon sett det övervinnas men har själv inte hittat den ännu :( Bra med fart och lite strax höger om mitten men undvik stora skrevan mitt på, tror jag det var..
Jag ska testa, tror jag behöver lite mer guts än tidigare försök isåfall :-)
Tokbranten på genvägen då, är den cykelbar hela vägen?
flogned sa:Härligt! Kul att veta jag har långt kvar tills jag är riktigt cyklist :-)
Nu ska jag nöta..
jesperC sa:flogned sa:Härligt! Kul att veta jag har långt kvar tills jag är riktigt cyklist :-)
Nu ska jag nöta..
Det tragiska är ju att de riktigt riktiga cyklisterna tar genvägsbacken utan att ens behöva växla ner till lättaste växlarna.
//j
Luthman Photography sa:Men hur snabba är de nedför switchbacksen? Det är väl ändå det som räknas?
flogned sa:Luthman Photography sa:Men hur snabba är de nedför switchbacksen? Det är väl ändå det som räknas?
Finns det strava på switchbacksen?
Stigvisning 10:00 imorgon. Lär ta längre tid än 52 minuter dock :)Hmm, fotleds-jävlelen börjar kännas bättre. Kanske dax att kolla i förrådet om det finns någon cykel med lite fetare däck kvar så att man kan ge sig ut för att slå detta.
//j