Nick idag 26/4 17:45 ?!

rikard skrev:
-------------------------------------------------------
> jocke, du har ju ritat fel på kartan ju....

Det var ju bara ungefär, typ....

då jag var ute och cyklade igår kväll så har jag inte sett den här tråden förrän nu, mao har jag inte skogscykel på jobbet och hinner inte heller till ½6. annars hade jag kunnat gayda dig skogling. ;)

Skogling, din gamle kondomsmugglare.
Jag kan dyka upp och guida dig runt i Nickspåret.
Kan vara på plats typ 17.30-18.00
Har ett möte med Stadsbygnadskontoret, som beräknas vara avklarat 16.30.
Sen ska jag bara hem till Kungliga Öfre Sollentuna och byta om och hämta Scotten.
Jag har bara ditt hem nr. så du får skicka ditt mobilnummer, så kan vi hålla kontakten.
Temat för kvällens aktivitet lär väl vara happy-tempo (skulle passa mig bra i.a.f.)

Skogling skrev:
> Frågan kvarstår. Dyker någon upp ? Annars
> hittar jag kanske på annat... :o)

Skulle inte Nick vara där?

Kommer Nick dit?

Nick.jpg ht=286

Fett!
Där fick du till både kakel [internt Kvickrotsgr.-skämt]och 'ända'. Bra jobbat, broder!
Och på tal om stock -så finns det en och annan att hoppa över längs spåret och när vi ändå snackar spår, så tänker jag osökt på spår i kalsongen, och när vi snackar kalsong så relaterar det på nåt vis till stock och när vi ändå snackar sto...*ok -nu räcker det*

Jag är på plats 17.30-18.00, men jag ringer dig vid 16-tiden så får du exakt besked.
Ev. hinner du vila dig i form på gräsmattan i starten i Ursvik ett par minuter innan jag dyker upp...
//Over and Out

Ok, så här var det -eller -nu vet jag hur det är att vara Bruse...
Dags att bikta sig. Korten på bordet. Sanning eller kånka. Big time confession:
Kidsen körde skiten ur mig!
Jag var helt slut. Pulsmätaren visade 'error' efter bara ett par minuter.
Det var bara att inse/erkännna -mina dagar som XC-svetto är bara ett minne blott.
Trots att det var sedvanligt Happytempo så var jag helt slut.

Nu så här ett par timmar senare försöker jag rekapitulera vad som e g e n t l i g e n hände.
Det finns (som jag ser det) bara två möjligheter:
1) kidsen är i jäkligt bra form
2) jag är slut som artist

Jag hoppas självklart på att det är alternativ 1) som gäller, men nu när jag legat i dropp ett par timmar och benen slutat skaka och jag slipper lustgasen så är det bara att inse fakta:
I'm off! Slut. Kaputt. A has-been. En före-detta. Kort och gott en kontorsarbetande 40-åring.

Stor eloge till Skogling är på sin plats. Killen har (trot eller ej) blivit riktig vass!
Gäller även de andra kidsen! Bra jobbat.

Dagens lärdom: det är aldrig för sent att ge upp!

Min signatur säger allt: "The older I get -the better I was"

Nu gäller det att lägga sig i hårdträning -sen är det min tur att ligga först och visa var skåpet ska stå :-)

Ja,du Magnus. Du visade inte precis din starkaste sida idag ! :o)

Jag själv försökte hålla igen i uppförsbackarna. Men jag gillar uppför så det var svårt. I långbacken var jag tvungen att kliva av för pulsens skull. Man vill ju inte anstränaga sig too much med en lite förkylning i kroppen... När jag kör nästa gång skall jag vara helt kry så jag våga stå på !

Kul bana. Ett betongrörs-dropp fick mig att stanna men nästa gång blir det rycka i styret och köra på. Några andra ställen var lite knöliga men jag tror nog man fixar dessa efter några varv. Kul spår. Har kört delar av det tidigare. Riktigt kladdigt på vissa ställen.

NRS`n spökväxlar lite vilken känns obra när man bryter i uppförsbackarna. Hoppas att det "bara" är ny drivlina. Johan A har ju samma knas (kanske) med ny drivlina.

Tack Kristoffer, Magnus, Joakim, Hanna (Som drog ifrån) för en trevlig runda. Jag kör gärna om den senare. Såg Silfver76 på sin nya Anthem också. Värsta spottingen !

//Skogling

Jorå mattel.

Du kom med dagens kommentar: "- Är din thomsonstam lite eloxerad?". (mattel hade typ solglajjer på sig) Ha ha ! ;o)

Nu är jag fan riktigt rosslig i luftrören... :o(

multisport skrev:
> Ok, så här var det -eller -nu vet jag hur det
> är att vara Bruse...
> Dags att bikta sig. Korten på bordet. Sanning
> eller kånka. Big time confession:
> Kidsen körde skiten ur mig!
> Jag var helt slut. Pulsmätaren visade 'error'
> efter bara ett par minuter.
> Det var bara att inse/erkännna -mina dagar som
> XC-svetto är bara ett minne blott.

Kul för dig Magnus att få känna på blodsmaken!
Kommer Du ihåg den här gamla godingen? http://happymtb.org/forum/read.php/1/254292/254930#msg-254930 ;-)

Jorå Jansson99, det var på den gamla goda tiden, men nu har jag konsulterat min PR/image/benchmark agent och vi kom fram till att det ända som gäller nu är träning. Han la upp en 7-stegs plan (och där ingår inte sprit, krogen och billiga kvinnor -annat än på helgerna och sporadiskt i veckorna samt vid speciella tillfällen).

Tänkte köra ett litet pass i kväll på Järva. Start 18.30. Ska 'ru med?

Skogling skrev:
> Du kom med dagens kommentar: "- Är din
> thomsonstam lite eloxerad?". (mattel hade typ
> solglajjer på sig) Ha ha ! ;o)

jejeje.. det är tidigt på säsongen, inte van vid solglasögonen ännu. :) fast det hade varit klockren färgmatchning till titanstyret.

multisport skrev:
> Jorå Jansson99, det var på den gamla goda tiden,
> men nu har jag konsulterat min PR/image/benchmark
> agent och vi kom fram till att det ända som
> gäller nu är träning. Han la upp en 7-stegs
> plan (och där ingår inte sprit, krogen och
> billiga kvinnor -annat än på helgerna och
> sporadiskt i veckorna samt vid speciella
> tillfällen).
>
> Tänkte köra ett litet pass i kväll på Järva.
> Start 18.30. Ska 'ru med?

Bra att Du tar tag i ditt liv........

Tyvärr, i kväll packas familjen i bilen för transport till sommarstugan, där pappa ska bli packad.

multisport skrev:
> Jansson99
> Packa packade pappas kappsäck full inför
> Valborgshelgen...
>

Exakt! Undrar om jag ska fylla någonting i din cykelflaska......

Tillbaka
Topp