(NICK) status spår? svettotur imorrn em?

johan44

Aktiv medlem
Ja, som rubriken säger, är det nån som varit i NICK/Ursvik nyligen och rekat spåret, hur blött? Kanske nån som vill cykla ett varv eller två imorrn em?/J :)

Jag körde igår och idag. Det är väldigt lerigt på vissa ställen, men farbart. Mot slutet en halvknepig vattensamling att ta sig över. Vi hade hursom väldigt skoj i vårsolen!

Mvh

precis, bitvis dödslerigt men på det hela taget fullt åkbart. är du lite harig om dina nya vita spandex så kan man hoppa av och släpa hojen över. det gjorde jag iaf :)

Jag tänkte cykla NICK imorgon Söndag vid klockan 10,

Är den någon som vill hänga med så blir det dubbelt så skoj!

/Markus

visst!, 10 vid spårcentralen, min mob i profilen om det händer nåt, jag läser på happy vid 9:40 innan avgång/J :)

tänkte piska mig lite på ekerö i morgon istället. fortfarande lite lerigt för min smak men lite längre in på säsongen är jag på stort sett varje söndag.
ha så kul

ser fram mot det, kanske kan vi få till en liten rutin med fler happyister med förmiddagsturer under helgen, anpassade efter oss föräldrar.../J :)

jag tycker det är svårt att bilda rätt uppfattning över nätet om hur fort man cyklar relativt varandra men man behöver ju inte sitta ihop under turen, idag så åkte vi i våra egna tempon och så kan den som ligger först ta en backe två gånger eller åka lite baklänges i spåret så ses man med jämna mellanrum, poängen för min del är att det finns nån annan i spåret som vet att man är där och ungefär var, en säkerthet om det skulle gå helt åt skogen, plus att det är trevligt att träffa happyister förstås och att småprata lite. Men Svetto är väl kod för att det inte handlar om långa konversationsstopp flera gånger under nick.../J :)

Som jämförelse tog det mig 53 minuter runt sist jag körde. Då med något kortare stopp och bära cykel vid värsta surhålet. Det perfekta är ju att åka med någon som är något bättre än en själv, då tvingar man sig det där lilla extra för att hänga med.

/* Jörgen */

Tillbaka
Topp