NICK varvtider?
Mattel, Om man startar vid spårcentralen och kör den markerade slingan upp till baksidan på de "nybyggda" husen så kommer amn ut på en liten asfaltsnutt innan man dyker in i skogen. Precis där går det lätt uppför och avslutas med en liten stenkista i uppförsbacke innan man komemr på en platt stenhäll. Efter denna stenhäll svänger man typ 180º höger och nerför i ett rotparti.
Är du med vad jag är? Den platta stenhällen både stoppar och startar jag min tidtagning på. Det spelar inte s stor roll vart man tar då man kör ett helt varv utan att köra ner til parkeringen.
Jag gissar att 30 min blankt från sopårcentalen och ner igen är görbart men det känns lite onödigt att åka fram och tillbax på den svängen om man krö fler varv samt att det finns risk för möte.
Jag kör troligen två varv imorgonkväll.
Är du med vad jag är? Den platta stenhällen både stoppar och startar jag min tidtagning på. Det spelar inte s stor roll vart man tar då man kör ett helt varv utan att köra ner til parkeringen.
Jag gissar att 30 min blankt från sopårcentalen och ner igen är görbart men det känns lite onödigt att åka fram och tillbax på den svängen om man krö fler varv samt att det finns risk för möte.
Jag kör troligen två varv imorgonkväll.