Nike Vision - nån som fick?

PeZeta

Aktiv medlem
Är det NÅGON som fått ok på att testa ett par Nikebrillor hos synsam som tidigare diskuterats och marknadsförts på Happy?

Själv är man ju torsk som vanligt. Fick ett "tack för visat intresse, men det blev långnäsa-mail".

Vore kul och veta om det var någon som fick bli testpilot, eller om det bara var ett billigt trick....

Känner mig också lite smålurad.
Kan man kräva av synsam att få se namnlistan på de som fick?
De har väl fått en hyfsad "databas" av namn och intresseinriktningar....

Inte jag heller. =(

EDIT: Å sen 10% på ett par Nike Vision bågar i sin synsam-butik. Yeah right! Det kan de fetglömma. =)

Post Ändrad (04-04-14 14:57)

jag fick ej heller=( bara 10 % på glasögon =( det är säkert ingen som van... !!!!

.....ska bli kul att se om det var NÅGON som fick....

Vilken otrolig PR-miss av Nike/Synsam att inte gödsla med brickor på Happy. Vi hade kunna höja dem till skyarna, ätit ur deras händer, lagt alla framtida inköp på synsam...

Inte jag heller. Får köra vidare med mina RPJ Kerosene.
*skrålar* "Men lika glad är jag för det men gladast är nog Synsam..."

/Eric.

AJ skrev:

> Undrar hur mycket Synsamreklam som kommer att dimpa ner i
> mailboxen?

Från och med 1 april är det olagligt att skicka oönskad mailreklam till privatpersoner... Så då kan du få chansen att anmäla dem och ge igen! :-)

/Johan

Oj, detta kan bli en lång tråd om alla som inte fick ska skriva det ;-)

Mats - som fortfarande inte vet om jag är en av de lyckliga (troligtvis inte)...

Vi kan nog sluta här, det enda paret som lottades ut fick Håkan! ;-) Fast visst var det kul, så länge man inte visste om man skulle få ett par eller inte... :-S

/Leo

Om bara de som fått brickor skulle skriva skulle det blivit ganska kort.... Kul att någon gick i mål i alla fall (Grattis Håkan :o)

Nu är det bara att invänta spam attacken....

Tillbaka
Topp