Spindelbenen
Aktiv medlem
Nitade klingor??
På mitt vevparti så ser det ut som om den lilla och mellanstora klingan är fastnitade, eller något sådant i den stora. Sen så verkar det som att den stora är nitad i självaste vevarmen.
Är det verkligen så? Är det vanligt att man gör så på billigare skitpartier (som jag antar att mitt vevparti är på den cykeln).
Och är det bara att ta fram borren och borra bort nitarna för att få bort klingorna?
Någon här måste ju ha gjort detta tycker man ju.
Annars så får man väl köpa ett vavparti på ebay eller singlespeedshop, men det skulle ju vara billigare att använda det jag har.
Är det verkligen så? Är det vanligt att man gör så på billigare skitpartier (som jag antar att mitt vevparti är på den cykeln).
Och är det bara att ta fram borren och borra bort nitarna för att få bort klingorna?
Någon här måste ju ha gjort detta tycker man ju.
Annars så får man väl köpa ett vavparti på ebay eller singlespeedshop, men det skulle ju vara billigare att använda det jag har.
