unsuspected
Aktiv medlem
Nostalgibilder - den stora tråden
Ytterligare ett år till nuEtt halvår kan jag inte skylla på barn.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Ytterligare ett år till nuEtt halvår kan jag inte skylla på barn.
Nostalgi var ordet. Den där skateparken ritade och byggde jag tillsammans med några andra uppsalaskatare...Här är en annan kändis, innan han blev så känd.
2004:
Visa bilaga 457606
Visa bilaga 457607
Visa bilaga 457608
...och den här också. Sjukt kul att se! Tiden går... ?
”Langar stort”??
En stilstudie. Inga problem att få till en låg stack där inte.Mitten av femtiotalet...Visa bilaga 463439
Kan tänka mig att lyckan var stor. Själv fick man en röd crescent-racer med pakethållare och skärmar när alla andra fick MTB ?Italien 1990 min första MTB nyinköpt ?Visa bilaga 463465
Det är inte cykeln som ska ha kul...Det behöver inte vara så putsat, jag vill bara höra godnattsagan om Kalle TL.
Neongrå?Jag träffade några grannar på hundpromenaden ikväll som jag surrade med ett tag. Sen kom jag på vilken tröja jag hade på mig. Ni som vet, ni vet.
Visa bilaga 497656
Jag träffade några grannar på hundpromenaden ikväll som jag surrade med ett tag. Sen kom jag på vilken tröja jag hade på mig. Ni som vet, ni vet.
Visa bilaga 497656
Neongrå?
Inte yngre men som tur är växer cyklarna ikapp oss så det blir lite lättare att cykla... självklart spelar vidvinkeln roll men det här såg ju rätt lustigt ut med dagens mått mätt...
Visa bilaga 521488
Jag hade helt missat detta världsklassinlägg - tack Mårten!Max Fredriksson ca 2010?
Visa bilaga 478153
Okänd laddade friskt i Vallåsen under DH-cupen 2009 eller 2010.
Visa bilaga 478155
Jag själv, eventuellt på samma tävling i Vallåsen (fotograf okänd). Cyklarna var kortare, ryggen kröktare, knäskydden större, och armbågarna längre isär. Det var bättre förr.
Visa bilaga 478159
Ett litet tag var det kul att leka med blixtar, oftast med uselt resultat. Preacher i Änggården 2010.
Visa bilaga 478160
Även i Vånga kördes det DH-cup 2010.
Visa bilaga 478161
Och i Änggården fortsattes det puttas dh-hojar. Preacher hittar en kortare väg och rycker i styret.
Visa bilaga 478162
Kläderna var snyggare förr. Ca 2010-2011 någon gång.
Visa bilaga 478164
Pre Enduro var det mer chill i skogen. Helt klart.
Visa bilaga 478166
Men ja, ca 2008 kunde man i brit på annat att göra hitta småtrix lite var som. Jag, Älvsjö(?).
Visa bilaga 478167
Och nej, DH hoj på BMX-bana rekommenderas inte. Men det går om man verkligen vill. (2008)
Visa bilaga 478168
Skärpning, nog med egotrip, Danny Hart Fort William 2011. Som sagt, kläderna var snyggare förr!
Visa bilaga 478172
SSSM 2005 gick sådär för mig...
Visa bilaga 478177
Tack för lyftet! Ska göra fler djupdykningar i arkivet tror jag. Ska finnas mycket mer racebilder någonstans.Jag hade helt missat detta världsklassinlägg - tack Mårten!
Skitsnygg tröja ju.Jag träffade några grannar på hundpromenaden ikväll som jag surrade med ett tag. Sen kom jag på vilken tröja jag hade på mig. Ni som vet, ni vet.
Visa bilaga 497656