Nu byter vi ....och går till histroien...

Aktiv medlem
Jag fick tag på en fånigt löjlig idé som jag bara känner att vi måste testa. Men vi behövcer vara löjligt många för att lyckas.

Tänkte att vi skulle genomföra världens första forumkapning på internet.

Så alla so mär med mig och byter forum skriver in sig här. På ett givet datum går vi alla till attack och tar över något stackars häst eller bokforum......Erkän att det vore lite kul:)

ALLA SOM INTE ÄR MED MIG ÄR EMOT MIG!!!,.......eller nått!!...=)

Datumet som är planerat för attacken är fredag 1 juli. Vår fiende är inte riktigt bestämd. men det skrivs här när vi har hittat någon.

Senast redigerad av en moderator:
Shit det där gaynaziforumet brukar jag hänga på...
Ville, du menar lite som "Reclaim the streets" fast på nåt stackars ovetande torskforum. Låter skoj.
/Johan som dricker vitt idag.

Titta. nu är vi tre. jag räknar med att vi måste vara en 100 stycken innan vi berger oss iväg..hehe...Det måste ju ge lite effekt.

Hmm, david, du får hitta nytt forum. för där hänger bigmollo.

Jag anmäler mig som frivillig till att bli moderator på Happymtb.org. Då jag spenderar all min tid framför datorn och brukar ladda om forumet ungefär hela tiden, så hade jag kunnat stänga eller ta bort denna tråd hur snabbt som helst. Låter bra?

Dot 4. 5.1 och 5 är skit. Extra Vergine Olivolja eller kallpressad rapsolja ska det vara. Och sen så gör man chase the dragon på torkade plommontomater.

Vi måste ha ett litet pre-combat-möte om vem vi ska angripa. Ska vi lägga lite olika förslag och så röstar vi sen? Alltså combat-freeride-röstning. Förövrigt så tänker jag vara naken när vi hoppar på torskforumet.
/Johan som har bytt från vitt till rött, nu känns det bättre.

En liten fråga bara finns inte risken att någon blir irriterad och kör ett litet "retaliation mission" mot happy efter denna bravad?? :)

Eller försöker vi skapa vårt eget forumens krig?? he he

Hehe, skönt. ser ju ut att bli ett gäng. Ja, lägg upp lite förslag på forum. Det måste ju vara ett där de snckas ganska mcyet så att vi märks.

Vad sägs om fredag nästa vecka??. lägger upp det som preliminärt datum i första inlägget.

Jag är också på...

vet de inte var vi kommer ifrån så kan de inte ge tillbaka, jag är med rädd för att nån datanörd på forumet ska kolla upp min ip-adress och ge skit..

Vi är ju grumma freeriders ju. Jag är som Lonewolf mcwade grym som fan med mustasch och skit. I say let them come...
/johan som går på hårt med rödvinet nu.

Levi skrev:
-------------------------------------------------------
> Jag är också på...
>
> vet de inte var vi kommer ifrån så kan de inte ge
> tillbaka, jag är med rädd för att nån datanörd på
> forumet ska kolla upp min ip-adress och ge skit..

Okej, vi tar INTE Sweclockers.com!

Det här låter kul!

Fast personligen så skulle L-dag nästa vecka passa bättre. Men jag drar mitt strå tillstacken även på F-dag nästa vecka.

NoOne

Tillbaka
Topp