Nu byter vi ....och går till histroien...

>Skrivet av Ted_B idag 11:14

>Det här låter som snorungar som vandaliserar saker eller spöar någon bara för att de har tråkigt.

Det kan du slänga dig i brallan på! Räkna in mig =D äntligen något spännande

Det skulle vara väldigt bra om ni inte associerade detta med Happy. Reaktionerna kommer inte att låta vänta på sig och vi moderatorer vill inte ha mer att göra.

Helst så skulle jag se att hela den här tråden migrerade över till flashback eller nåt annat OT-forum.

Fast första gången nån gjorde en sånhär takeover måste varit typ 20 år sen. Är det ingen som varit med och ircat nångång?

Vill ni göra nåt sånthär så får ni kooordinera det privat.

Vaddå? Två månaders avstängning för man lånade ut ett skal som råkade hosta botten "fitta" som liksom slet sig lös och tog över IRCNets största svenska kanal #stockholm? Inte jag.

Ähhh, rickard. ta en midsommar öl och living om the edge...;) Vi behöver ju inte direkt skyllta med att vi kommer från happy. + att jag nog tror att även de utsatt kan få sig ett lende. Fan det är ju humor:) riktig forum humor tom...=)

Ville skrev:
-------------------------------------------------------
> Fan det är ju humor:) riktig forum humor tom...=)

Fint att bli påmind om varför usenet bankar webfora any time. ;-)
(Eller så har jag bara blivit gammal. Kommer ju ihåg en del fina korspostningar mellan no.alt.motorsykler och no.alt.katter i min ungdom...)

Behöver vi ens prata cyklar? vi kan väll prata om något hel konstigt tema så att ingen kan tro att det r happymtb som ligger bakom attackerna HEHE :O)

Jensa skrev:
> Behöver vi ens prata cyklar? vi kan väll prata om
> något hel konstigt tema så att ingen kan tro att
> det r happymtb som ligger bakom attackerna HEHE
> :O)

Vi kan ju alltid snacka om murmeldjur? :-)

Jag äe med!!!
Volvo forumet är OK en på jobbet hnger där...
Får man höra en kommentar därifrån med?!!??!

Kommer spela ovetandes

Rn

jag tycker vi ska prata om golf... och sen hittar vi ett riktigt fult golf-forum som vi relaterar till hela tiden...

Räkna bort mig. Men ta gärna med er örgelgörgel, jag tror att han ligger på absolut rätt nivå för ert lilla skämt ;-)

Kneecap skrev:
> Tjena!
>
> Ville.. Lite sent ute.. det finns redan experter
> på detta området..
>
>
> __________________________________
> Stolt ägare till "Snyggast hoj i stan", vunnet
> under Fyllekattan!

Baah!!!.

Vi får väll helt enkelt göra det med mer stil.....

ska vi verkligen låta oss knäckas av flashback-mesarna?
Min kompis anders gav nyss det här omdömet om happy: "det här måste va sveriges absolut sjukaste forum"

Hm... Se vad man missar när man är ute och cykla istället.

Det *kan* vara roligt, både för de som kapar och den som blir kapad. I teorin.

I verkligheten faller det alltid på disciplin.

1) Man väljer ut ett forum som tycks ha en avslappnad attityd
2) Man kommer överrens om ett datum
3) Man "lurkar" forumet ett tag, lär sig vad som skrivs och hur det skrivs. Snappar upp tonen.
4) På givet kommando attackerar man, men man gör det smaklöst utan att för den skull reta upp folk på riktigt. Det ska ge: "Vad i h-vete är det som händer *skratt*?" Inte att folk blir uppriktigt förbannade. Mer Rippa än örgel/lagombra alltså.
5) Efter en dag eller X timmar slutar man lika plötsligt som man började och övergår till lurkande.

För punkt 4) krävs god takt, kännedom om stammisarna på forumet, de man kapar tillsammans med och att kunna lägga band på sig själv (disciplin). En svår balansgång.

För punkt 5) krävs enbart disciplin. Ingen postar efter utsatt tid. Ingen.

Sedan kommer återgällningen, då gäller det att man har disciplin igen. Samt att de som attackerar tillbaka har disciplin. Och den kommer. Allt som skrivs på det här forumet indexeras av Google. Så det är en smal sak att hitta den här tråden om man söker på länken till sitt eget forum.

Enda chansen att lyckas med detta är att planera det tillsammans med personer man känner väl, över en öl. Inte på Internet. Först då kan det funka.

Här är troligen det mest kända kriget mellan två forum, det slutade med mordhot och avstängningar från Internet av leverantörerna: The War Between alt.tasteless and rec.pets.cats

Johan S skrev:
> Nu har jag kollat ett annat forum som jag funderar
> på om man inte skulle kunna attackera;)

Oi! Min son fiskar...

And so it begins... Eller hade vi inte börjat nu? Har jag gjort bort mig? ;) Nä, flameade inte så hårt, knaptt alls faktiskt. Gjorde ett snällt inlägg.

Oskar, lägg ner, det var liksom inte det där som var meningen. När du blir lite större ska jag lära dig ett bra ord och vad det betyder. Finess.

Tillbaka
Topp