Earlslick
Aktiv medlem
Nu lämnar jag forumet
Är jomper borta så lämnar forumet oss.Imorgon har jag skolavslutning för barnen så då är jag borta en del.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Är jomper borta så lämnar forumet oss.Imorgon har jag skolavslutning för barnen så då är jag borta en del.
Vad är det för växelreglage? Friktionsreglage monterade vid stammen?
Sjudelat? Är väl snart antikvärde på det?
Om Koltrasten lämnar forumet kommer det ens vara någon aktivitet på Happy då?Är jomper borta så lämnar forumet oss.
Biltema kanske borde sälja ramdekaler i stöldskyddssyfte?Före jag lämnar forumet. Finns det någon 29' mtb med luftdämpad gaffel som är lika stöldsäkrad som min nuvarande Yosemite X-trail? Ingen skulle någonsin sno den här cykeln varför jag vill uppgradera lite delar på den lite diskret.
Att ha en rätt skitig reservcykel är praktiskt då jag inte får plats med två cyklar i lägenheten. Den här cykeln är också lagom rolig (inte jättetung, praktiskt storlek) för att jag inte ska få panik när primärcykeln behöver underhåll eller reparation men också lagom tråkig (dålig dämpgaffel, mekaniska bromsar, kort) för att jag ska få tummen ur att laga primären.
Nästa steg är antingen att byta gaffeln eller hitta en cykel som är billig och lika inattraktiv för tjuvar.
Jag hade vilodag igår och har inte ett pass på över 35 minuter denna månad. Så, känns det bättre nu?Nu är det dags. Står inte ut med att se hur mycket alla tränar. Kan snart inte unna mig en enda vilodag när jag läser hur ni håller på. Skärpning där ute ;-)
En liten tröst kanske. Men det kan snabbt vända.Jag hade vilodag igår och har inte ett pass på över 35 minuter denna månad. Så, känns det bättre nu?
Du missade en 2:a.Jag hade vilodag igår och har inte ett pass på över 35 minuter denna månad. Så, känns det bättre nu?
Stämmer förvisso även om jag lägger in en tvåa först. Och även om jag skulle lägga till en sjua sist. Informationsinnehållet, och ev. tröstnadsgrad, sjunker dock rimligen.Du missade en 2:a.![]()
Varför vill man lämna detta trevliga forum?
Blev det affär?Fick ett svar på ett PM på pedaler på köp och sälj idag. Meddelandet skickade jag i september 2024
Nä, hann fixa från en annan rajdare!Blev det affär?
Men det kom ett svar, bara en sån sak!Fick ett svar på ett PM på pedaler på köp och sälj idag. Meddelandet skickade jag i september 2024
Men den viktigaste frågan är - hade personen i fråga stämplat ut via denna tråd före den långa pausen?Fick ett svar på ett PM på pedaler på köp och sälj idag. Meddelandet skickade jag i september 2024
Och det är vi glada förJag kom tillbaka.![]()
Och det är vi glada för![]()
Svar: nej. Så frågan är om pausen ens var tillåten.Men den viktigaste frågan är - hade personen i fråga stämplat ut via denna tråd före den långa pausen?
fd?Jag kom tillbaka.![]()
Vet du, tanken slog mig faktiskt,
Nu kanske du vill ha billiga alu-hjul men Hunt hade väldigt bra priser tycker jag:Före jag lämnar forumet måste jag säga att black week var en besvikelse. Ingen skojig elektronik och inte heller fanns det något roligt bakhjul billigt. Med den här fram- och tillbakavintern hade det varit skönt med ett extra hjulpar att byta med.
eu.huntbikewheels.com
Skulle jag behövt ett helt hjulpar så hade priserna på dem varit rimliga. Men har redan två framhjul. Måste nog inse att jag inte igen kommer hitta ett swiss-hjul för typ 2000 :DNu kanske du vill ha billiga alu-hjul men Hunt hade väldigt bra priser tycker jag:
![]()
Sale | Hunt Bike Wheels
Hand-built performance bike wheels. Hunt Bike Wheels bring you the latest technology and thinking in all things round. Leading components carefully sourced.eu.huntbikewheels.com
3400 för wheelsetSkulle jag behövt ett helt hjulpar så hade priserna på dem varit rimliga. Men har redan två framhjul. Måste nog inse att jag inte igen kommer hitta ett swiss-hjul för typ 2000 :D