Nummer till www.koxx.se (cykel-moped center)

Faithless93

Ny medlem
Jag har försökt ringa till cykel och moped center i ett antal timmar nu (med jämna mellan rum på mellan en kvart och halvtimme) och ingen svarar det kommer bara meddelande om att det har hög belastning för tillfället var god försök ring senare. Jag undrar om någon har något annat nummer till dom eller ifall dom kanske har stängt butiken.

konstigt... ska ringa igen nu, har försökt både till verkstan och shoppen...

Skulle någon som bor i närheten kanske kolla om det är öppet och kanske fråga om deras telefon verkligen funkar.

Skulle uppskattas jätte mycket

Senast redigerad av en moderator:
man får leta ett bra tag innan man hittar ett ställe med sämre service än koxx.se tyvärr... när jag pratat med låter dom ointresserade. en kompis till mig köpte ett vevlager där som havererade efter nån månads snäll körning, dom vägrade ta tillbaka det. jag har handlat där för sista gången.

Kul att veta efter man har beställt :/

Tror ni det hjälper att jag åker dit, det vill säga om jag visste att det hade iaf en yaabaa 449 inne (typ om någon kunde kolla :D )

Fredrik.G skrev:
-------------------------------------------------------
> man får leta ett bra tag innan man hittar ett
> ställe med sämre service än koxx.se tyvärr...

wow. Detdär vill jag VERKLIGEN ha som citat i min signatur... haha

Noxter skrev:
> Tror han har kursat, hörde något rykte om det
> men är inte säker

skulle inte förvåna mig, kunder växer inte på träd ;-)

Aha, det känns ju bra att veta... Nu kan jag inte skaffa cykel föränns jag vet säkert att det har "kursat" och då kan man beställa från tartybikes eller trial-uk...

Kan vara så att det har kursat för att www.koxx.se är nere, www.bmxracing.se är inte betalad och cykel och moped center svarar inte på mail och telefon.
Skulle någon i närheten kunna gå till affären imorgon och fråga om beställningar som är gjorda och så vidare (t.ex. varför det inte svarar på telefon och mail) för dom verkar inte bry sig om sina kunder så jag kommer antagligen inte få veta det med mail förräns om några månader :/

En kompis till mig har också haft bara problem med den där firman när han skulle beställa trialgrejer. De verkar helt enkelt vara totalt talanglösa i att driva en verksamhet! Håll er så långt borta från dom som möjligt är mitt råd.

Fick precis bekräftat av en av "team-åkarna" som kört koxx bmx cyklar under 2007 att han gått i konkurs. Han hörde inget ifrån sin "sponsor" på länge trots att han ringde otaliga gånger och lämnade meddelanden på telefonsvararen och enda gången han fick tag på honom så sa han att han skulle ringa tillbaka. Senare fick han ett kort samtal om att han hade gått i konkurs och det dröjde inte länge för än det dök upp ett meddelande där det stog att cykel och delar skulle skickas tillbaka till affären.
Så det verkar ju inte jätte-hoppfullt att du kommer att få din cykel, men man ska väl aldrig säga aldrig iofs...

Skulle vilja veta säkert så jag kan beställa en cykel från tartybikes, för om jag beställer nu får cykeln från tartybikes och sedan om en månad får den från koxx så känns det ju inte bra för plånboken då jag inte kommer behöva den andra.

Som sagt skulle uppskatta om någon i närheten kunde gå till butiken (om den är öppen) och fråga hur det är med beställningar så jag inte behöver vänta en okänd tid på att det ska svara.

Faithless93 skrev:
> Skulle vilja veta säkert så jag kan beställa en
> cykel från tartybikes, för om jag beställer nu
> får cykeln från tartybikes och sedan om en
> månad får den från koxx så känns det ju inte
> bra för plånboken då jag inte kommer behöva
> den andra.

Om du inte har lagt handpenning eller lämnat ut något kortnummer så tycker
jag du ska skita i koxx och beställa hojjen på annat håll, ja menar svarar dom
inte på upprepade samtal så får dom väl skylla sig själva.

Butiken är stängd jag gick förbi där idag, han har en internetbutik, vet ej vad den heter, ska ta reda på det i morgon

Ok, bra då gör jag en beställning från tartybikes idag :)

Ett Jätte tack till alla som har hjälpt till

Senast redigerad av en moderator:
Tillbaka
Topp