Ny cykel

AND.ers

Aktiv medlem
Ny cykel
nu är nya cykeln beställd.

efter många om och men och en hel del sökande så hittade jag denna som jag tyckte var prisvärd och passade min åkstil...det enda som ska göras är att byta gaffel till något lite kralligare...men jag har en dj3a på dirthojen som åker över på denna istället.

<http://www.bicycles.de/epages/bicycles.storefront/41f4195a001c8b672719c240efa206b2/Product/View/124210?CatID=350000927>

så nu är det bara att hoppas på att den hinner hem innan happyride lunsen nästa helg :)

Ny cykel
Ausstattung:
Rahmen Alu 7005
Rahmenhöhen 34,40,48 cm
Farbe mattmilitary
Gabel Manitou Axel Comp, 10 mm Federweg

10 mm slag bara?
Eller är det min högstadietyska som sviker mig?
Själv så sitter jag och funderar på speccarna till min nya leksak, en DMR Trailstar.
Har kommit fram till att jag behöver, en ny gaffel, nya hjul (Atomlab Trailpimp på Hope Bulb eller Hope BigUn) har inte riktigt bestämt mig vilka än och slutligen kanske en ny sadelstolpe (måste maila CRC imorn och fråga diametern).
Och just det, ett par rejäla däck, till exempel High Roller eller ett par Bling Bling, har inte riktigt bestämt mig än, och slutligen ett par stadsdäck, blir nog ett par Hookworm, fast dessa väntar jag nog med till sommaren, eller åtminstone våren.
Blir nog klar med speccen imorn, kommer posta en liten projekttråd då.
Just det, grattis till nya leksaken.

/ Joel

Tillbaka
Topp