Ny hipster-hjälm!
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Allroad sa:Kommer den ersätta Hövdingen månntro?
Tror att avsaknaden av svettigt huvud också hjälper.grondahl sa:I Stockholm är korrelationen mellan hipster och hövding väldigt låg, den typiske hövding-användaren är ju snarare en förortssvenne som pendlar till sitt pappersvändarjobb i stan och inte vill fixa håret på jobbet.
Stervelo sa:Tror att avsaknaden av svettigt huvud också hjälper.grondahl sa:I Stockholm är korrelationen mellan hipster och hövding väldigt låg, den typiske hövding-användaren är ju snarare en förortssvenne som pendlar till sitt pappersvändarjobb i stan och inte vill fixa håret på jobbet.
Tillbax till ämnet, jeflar vad den var ful, en ful ridhjälm.
Bengt-re sa:Stervelo sa:Tror att avsaknaden av svettigt huvud också hjälper.grondahl sa:I Stockholm är korrelationen mellan hipster och hövding väldigt låg, den typiske hövding-användaren är ju snarare en förortssvenne som pendlar till sitt pappersvändarjobb i stan och inte vill fixa håret på jobbet.
Vad är grejen? Lär vara varmare än än riktig hjälm, skyddar troligen sämre, pajar frissan lika bra, kostar lika mycket och är fulare?!
grondahl sa:I Stockholm är korrelationen mellan hipster och hövding väldigt låg, den typiske hövding-användaren är ju snarare en förortssvenne som pendlar till sitt pappersvändarjobb i stan och inte vill fixa håret på jobbet.
Kan nog just därför tilltala en tänkt målgrupp av surdegsbakande, rakknivs-rakande, fixie-cyklande/ledande män.geologen sa:Bengt-re sa:Stervelo sa:Tror att avsaknaden av svettigt huvud också hjälper.grondahl sa:I Stockholm är korrelationen mellan hipster och hövding väldigt låg, den typiske hövding-användaren är ju snarare en förortssvenne som pendlar till sitt pappersvändarjobb i stan och inte vill fixa håret på jobbet.
Vad är grejen? Lär vara varmare än än riktig hjälm, skyddar troligen sämre, pajar frissan lika bra, kostar lika mycket och är fulare?!
+1
Just det, haha, en My Little Pony dekal på den där och det blir en given succé för hästpendlarna.Stervelo sa:Tillbax till ämnet, jeflar vad den var ful, en ful ridhjälm.
Sambal Oelek sa:Just det, haha, en My Little Pony dekal på den där och det blir en given succé för hästpendlarna.Stervelo sa:Tillbax till ämnet, jeflar vad den var ful, en ful ridhjälm.
För en sekund trodde jag att snubbens wife beater var en mankini. men så twistat var det inte.Bengt-re sa:Sambal Oelek sa:Just det, haha, en My Little Pony dekal på den där och det blir en given succé för hästpendlarna.Stervelo sa:Tillbax till ämnet, jeflar vad den var ful, en ful ridhjälm.
Jag hittade kunden.
haha, jag dör. Autentiskt med ovalt hjul också så det hoppar som en häst :)Bengt-re sa:Sambal Oelek sa:Just det, haha, en My Little Pony dekal på den där och det blir en given succé för hästpendlarna.Stervelo sa:Tillbax till ämnet, jeflar vad den var ful, en ful ridhjälm.
Jag hittade kunden.